וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בנס ציונה: "איבדנו ריכוז". בחיפה חוגגים: "קבוצה שלא נשברת"

23.2.2016 / 8:26

הכתומים שמטו יתרון מבטיח והפסידו בהארכה כפולה במשחק הדרמטי של העונה. סקוורר: "היינו צריכים לשמור על הכדור". הירוקים שברו את הנאחס. וגם: הנתון המדהים על סיום הרבעים

one

מכבי חיפה רשמה אמש (שני) את הניצחון הדרמטי ביותר של העונה עד כה בליגת העל כשגברה בחוץ על עירוני נס ציונה 103:104 בתום שתי הארכות. בנס ציונה נרשמה אכזבה אדירה אחרי שהקבוצה כבר הוליכה 76:80 תשע שניות לסיום, אבל לא הצליחה לנצח. אנשי הקבוצה נשארו זמן ארוך באולם ולא הצליחו להבין כיצד שמטו יתרון כל כך מבטיח במשחק חשוב.

"אין לי מושג מה קרה", סיכם יחזקאל סקוורר שקלע 17 נקודות אצל המפסידה, "איבדנו ריכוז ל-20 שניות בערך. כל מה שהיינו צריכים לעשות זה לשמור על הכדור בידיים והיינו מנצחים עוד לפני ההארכה הראשונה. הובלנו ב-11 ואם זה היה 15 או 18 הפרש, המשחק היה גמור. אמרנו שעוד פוש קטן ואנחנו מנצחים, אבל לא ידענו לעשות את זה ".

סקוורר עצמו רשם את ההופעה הטובה ביותר שלו העונה במדי נס ציונה, לאחר שלא קיבל יותר מדי הזדמנויות, במיוחד לאחרונה עם צירופו של סונדיאטה גיינס. "הסיטואציה קיימת, אין לי מה לעשות איתה, אני מנסה לעשות את המקסימום באימונים וכשאני עולה על המגרש", סיכם הגארד, "היום הייתי יותר דקות ברצף על המגרש ויכולתי להיכנס למשחק. זה לוקח זמן, לא תמיד אפשר להשפיע על המשחק בדקה הראשונה שמשחקים. אמשיך לעבוד קשה ולעשות את המקסימום".

שחקן מכבי חיפה גרגורי ורגאס. ברני ארדוב
משחק שיא. ורגאס/ברני ארדוב

במכבי חיפה חגגו משתי סיבות - הראשונה נגעה לקאמבק המדהים שלהם, והשנייה ל"שבירת הנאחס" במגרש בנס ציונה בו הפסידו בכל חמשת הביקורים הקודמים שלהם. הירוקים קיבלו משחק שיא מגרגורי ורגאס שהפציץ 28 נקודות ומסר 12 אסיסטים. אחד הנתונים המדהימים במשחק נגע לסיום הרבעים. חיפה פשוט סגרה את כל אחד מהם בצורה פנטסטית. את הרבע הראשון סגרה בריצת 0:6, את השני בריצת 0:5, את השלישי בריצת 0:5 גם כן, את הרביעי בריצת 5:15, את הארכה הראשונה בריצת 4:8 ואת הארכה השנייה ב-0:2. בסך הכול 9:41 מדהים.

"זו קלישאה, אבל בכדורסל זה אף פעם לא נגמר עד שזה לא נגמר. אנחנו קבוצה שלא נשברת, ואין בשבילנו דבר כזה לוותר", הסביר עוז בלייזר, שקלע 15 נקודות, "רמי אמר לנו שאנחנו בכושר כל כך טוב שעייפות היא לא פקטור בשבילנו ואנחנו באים חדים ומפוקסים ומוציאים לפועל בדקות האחרונות".

שהירוקים נקלעו לסיטואציה בה המשחק אמש הוא היחיד שלהם ב-28 ימים בשל פגרת גביע המדינה ודחיית המשחק מול מכבי ראשון לציון, המשחקת באותו שבוע בשמינית גמר היורופקאפ. כך יצא שמכבי חיפה שיחקה ב-6 בפברואר נגד מכבי תל אביב, ב-22 בפברואר נגד עירוני נס ציונה, וב-5 במרץ תפגוש את מכבי אשדוד - משחק אחד בכל שבועיים.

בלייזר המשיך: "היינו בתקופה טובה, המשכנו לעבוד ולהתאמן, יכול להיות שלפגרה הייתה השפעה על תחילת המשחק. מפה ממשיכים הלאה. אנחנו לא מסתכלים קדימה, אלא יותר על עצמנו ויודעים מה יש לנו ביד בתור קבוצה. יש לנו מטרות להגיע אליהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully