וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "אנחנו לא בלחץ. גם למכבי לא היו משחקים קלים"

23.2.2016 / 7:20

אחרי המתקפה של השחקנים על פטר בוס, קפטן הפועל באר שבע הגיב. שחקנים: "אנחנו טובים ממכבי, ראויים לאליפות". סוארס עשוי לעזוב עם אוגו בקיץ. ומה חושבים השחקנים על הצהובים של הניגרי וצדק?

one

במהלך השבוע השמיעו שחקני באר שבע טענות קשות כלפי פטר בוס. מאמן מכבי תל אביב טען שהקבוצה של ברק בכר לא דורסת, אבל השחקנים לא נלחצו ובניגוד למשחק הקודם מול בני יהודה, אתמול (שני) הם השכילו לנצח עם 0:2 ביתי. ברק בכר ספג מחמאות על המערך איתו עלה לשחק. אנתוני וואקמה לא הבריק במרכז השדה, ועדיין, בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת.

"קשה מאוד לרשום משחק כמעט מושלם מבחינה הגנתית. בני יהודה לא התקרבה לשער. הם פשוט לא עשו כלום במשחק, למרות שחייבים לציין שהם לא באו להתגונן", אמר אחד השחקנים בסיום והוסיף: "עכשיו כל מה שצריך זה לנצח שני משחקים ולהגיע עם יתרון משמעותי לפלייאוף. כרגע אנחנו יותר חזקים ממכבי. יש כאן קבוצה שראויה לאליפות". כהרגלו, גם הפעם אליניב ברדה סחט מחמאות. "כבר אמרנו שהוא שחקן העונה מבחינתנו. עכשיו נשאר לו רק להביא אליפות", אמרו בבאר שבע לאחר המשחק.

וובה בראון הפועל באר שבע חוגג שער עם ברק בכר. ברני ארדוב
ספג מחמאות על המערך. ברק בכר/ברני ארדוב

אובידיו הובאן ישב אתמול ביציע ובמועדון ממתינים למוצא פיו של סוכנו הרומני. הובאן מעכב את המגעים בתקווה להגיע ליורו ללא חוזה חדש, אבל במועדון מאמינים שיחתום בקרוב למרות ההצעה מאמיר כבירי. מי שמשלם מחיר כבד הוא ויליאם סוארס, ששוב לא שותף ונראה כי יישאר בעונה הבאה רק במקרה שבו יקבל אזרחות. שיר צדק ספג צהוב חמישי ולא ישחק בגביע. ויליאם סוארס יחליף אותו. גם ג'ון אוגו מורחק מאחר וספג צהוב תשיעי במשחק. "בוא נגיד שקיווינו שזה יקרה לפני המשחק", אמר אחד השחקנים. כפי שכבר פרסמנו המטרה היא למכור את אוגו בקיץ מתוך הבנה שיתקשו למכור אותו אחרי העונה הנוכחית (אוטוטו בן 28). כזכור, קבוצות בליגה הבלגית ביניהן קלאב ברוז' בתמונה.

אליניב ברדה, ששוב סבל מכיווץ בשריר התאומים וייבדק, נכנס לרשימת מאה המבקיעים הגדולים בכל הזמנים בליגת העל והגיב: "זה מרגש מאוד, מכובד מאוד. לא הייתי כאן שש עונות אז פתחו עליי פער. אם זה בא עם ההצלחה זה הכי חשוב".

"אנחנו עובדים קשה מאוד כדי ללחוץ את היריב. קבוצות מתעייפות לקראת הסיום ואנחנו לוחצים וממשיכים. אז מגיעה מילה טובה לצוות", המשיך הקפטן שהתבקש להגיב על האמירות של בוס. "אז הוא אמר", ענה ברדה. "לא מתייחס לדברים האלה. אנחנו לא מרגישים בלחץ אלא באתגר גדול. לא ראיתי משחק שניצחנו בקלות. אין משחק שלא הזענו בו. גם למכבי לא ראיתי שהיו משחקים קלים". על ההבדל משנים קודמות אמר: "גם בשנתיים הקודמות היינו מאוד טובים. מקום שני ושלישי וחצי גמר או גמר. העונה אנחנו יותר דומיננטיים אבל אני לא שוכח את השנים האחרונות. לא מסכים עם הקביעה שבאר שבע תלויה בי. כולם עובדים קשה".

לפני המשחק הכין בכר את שחקניו למקרה של פיגור, בו ישתנה המערך ומאור בוזגלו יעבור לתפקד כשחקן קו. בכר לא נלחץ במחצית והחליט להשאיר את המערך כשוואקמה הוסט לאגף. "בינתיים הכל הולך, רק נקווה להמשיך ככה", סיכם אחד השחקנים. במועדון מרוצים מאוד בעקבות השער שכבש בראון, שעדיין לא מצא את הדרך להרכב של בכר.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את בני יהודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully