וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר: "עם חבר'ה כאלה אפשר לקטוף את הירח", באקנר ואסקה התעמתו

22.2.2016 / 23:23

הזרים של מכבי חיפה ונס ציונה היו על סף עימות פיזי בסיום המותחן, רמי הדר מתמוגג מאושר: "חבורה כזאת מיוחדת מתאספת אולי פעם בקריירה, מרגיש שנוכל להתמודד מול הפועל ירושלים ומכבי תל אביב"

one

מכבי חיפה שמרה הערב (שני) על מרחק סביר מהפועל ירושלים ומכבי תל אביב שתופסות את שני המקומות הראשונים בטבלה, אחרי שגברה 103:104 על נס ציונה בתום משחק דרמטי שהוכרע רק אחרי שתי הארכות. נס ציונה הייתה בעמדת ניצחון אבל בעטה בדלי ואפשרה לירוקים למחוק פיגור חמש עשר שניות לסיום, כשקליעת עונשין של אלכס צ'וברביץ' 20 שניות לפני תום ההארכה השנייה והחטאה של יחזקאל סקוורר קבעה ניצחון נוסף לחבורה של רמי הדר. בסיום המשחק נרשמה מהומה על הפרקט כשרג'י באקנר ואיבן אסקה היו קרובים לעימות פיזי, שנמנע רק בזכות התערבות של שחקנים משתי הקבוצות.

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בשיניים. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

"זה היה נראה גמור אבל עם אנשים כאלה אפשר לקטוף את הירח. קורה לך פעם בהרבה שנים ואולי פעם אחת בקריירה שמתאספת קבוצה של אנשים מיוחדים שלא מוכנים לוותר", התמוגג רמי הדר בסיום. "אנחנו קבוצה עם המון ביטחון עכשיו וזה משליך בצורה ישירה על הביצוע במצבי לחץ. היו מקרים לפה ולפה, אנחנו מתאמנים ומשתפרים ולומדים, עושים את הדברים יותר טוב בכל פעם. הצלחנו ללחוץ היום מול קבוצה עם גארדים נפלאים ברמה הגבוהה ביותר של הליגה. זה ניצחון של האופי של השחקנים לפני הכל. אם היו שואלים אותי בתחילת העונה אם נוכל לעמוד נגד מכבי וירושלים הייתי חושב שלא, היום אני מרגיש שכן".

בצד השני, עופר ברקוביץ' נשמע מאוכזב מאוד. "המשחק היה בידיים שלנו בסוף הזמן החוקי, עשינו במהלך אחד רצף של שגיאות החל מהרגע שהכדור יצא מהעונשין, לא היינו מאורגנים וספגנו שלשה מיותרת", אמר. "לא לקחתי פסק זמן והוצאנו את הכדור ליד שלהם והגענו להארכה. הייתי צריך לקחת פסק זמן והיינו צריכים לקבל אותם בהארכה. שילמנו ביוקר. זו הייתה טעות שלי".

המאמן הוסיף: "התעייפנו ולא הגבנו טוב בחילופים או אחרי החילופים. חיפה ידועה באנרגיות שלה, וביכולות שלה לשחק באינטנסיביות הזו, וזה מה שנתן לה לחזור למשחק ולקחת אותו. זה כוח שלה. שיחקנו הרבה דקות טוב מאוד, זה פספוס כואב ומיותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully