וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנצ'סטר יונייטד עלתה לרבע הגמר עם 0:3 על שרוסברי

השדים האדומים השאירו לרגע את הצרות בצד ונעזרו בשערים של כריס סמולינג (37), חואן מאטה בכדור חופשי מצוין (45+2) וג'סי לינגארד (61) כדי להעפיל לשמונה האחרונות, שם ייארחו את ווסטהאם

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. AP
סופסוף ערב שמח ליונייטד/AP

משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי ננעלו הערב (שני) כאשר מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 בחוץ את שרוסברי טאון מתחתית הליג 1 (הליגה השלישית באנגליה).

השדים האדומים, עמוסי פציעות ואחרי עוד השפלה, בדמות ההפסד בחוץ למידטיילנד במסגרת הליגה האירופית, ניסו לא לפשל במפעל בו יש להם את הצ'אנס הטוב ביותר לעשות משהו העונה.

בהיעדרם של דויד דה חאה ושל ויין רוני בין היתר, שלח לואי ואן חאל למגרש לא מעט צעירים, אך אחרי שליטה מלאה בכדור ומעט מאוד מצבים, ראה דווקא את כריס סמולינג המנוסה כובש את הראשון בדקה ה-37 עם בעיטה מקפצת מתוך הרחבה אחרי בישול של מורגן שניידרלין.

שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, יונייטד הכפילה את היתרון שלה, לאחר שחואן מאטה סובב כדור חופשי נהדר לרשת. בדקה ה-61, אנדר הררה מצא את ג'סי לינגארד, שכבש מקרוב את השלישי והמשיך בתקופה האישית המוצלחת שלו.

ואן חאל שילב לקראת הסיום כמה צעירים וביניהם את כוכב הקבוצה עד גיל 21, וויל קין המבטיח, שבדקה ה-74 מצא את הקורה, נפצע תוך כדי המהלך ונאלץ לנטוש, תוך שהוא מותיר את יונייטד בעשרה שחקנים. גם זה לא שינה יותר מדי ובסיבוב הבא, יונייטד תארח את ווסטהאם על הזכות לשחק בוומבלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully