וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחגיגות של באר שבע. ברדה: "לא זוכר משחק שהלך לנו קל העונה"

22.2.2016 / 23:10

השחקנים חגגו על כר הדשא את ה-0:2 החשוב על בני יהודה, החלוץ סיכם: "כמה שזה קשה, ככה זה מתוק". בכר: "שיחקנו בשקט, זה מראה על בגרות". יוסי מזרחי: "לא האמנו בעצמנו מספיק"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע עשתה הערב (שני) צעד גדול נוסף אל עבר אליפות היסטורית, כשגברה בביתה 0:2 על בני יהודה ורשמה שיא מועדון עם ניצחון מספר 19 העונה בליגה. החבורה של ברק בכר שוב לא היתה בשיאה, אך נעזרה בשערים של אליניב ברדה (55, ה-13 שלו העונה בליגה) ו-וובה בראון (90, עם פצצה נהדרת לחיבורים) כדי להגדיל בחזרה את הפער בפסגה ממכבי תל אביב לחמש נקודות.

ג'ון אוגו ושיר צדק ספגו הערב כרטיסים צהובים, ויחמיצו את גומלין רבע גמר הגביע מול בית"ר תל אביב רמלה (0:2 במשחק הראשון).

עוד חגיגה אדומה/ברני ארדוב

"התחלנו את המחצית השנייה מצוין, החמצנו אבל זה היה באוויר", אמר ברק בכר. "שיחקנו בשקט וזה מראה על הבגרות שלנו. בני יהודה קבוצה מסוכנת, במיוחד במצבים נייחים, וכל קרן זה התקף לב. לא שמעתי מה שפטר בוס אמר. אנחנו מתייחסים לעצמנו". על וובה בראון אמר המאמן: "כולם נותנים לי חומר למחשבה, גם אלה שלא נכנסו היום. אנחנו צריכים למצוא את השחקנים הכי טובים בזמן נתון. אני שמח בשביל מי שכבש, במיוחד בשביל וובה. הוא עובד קשה ועוד יתרום הרבה מאוד לבאר שבע".

על הצהובים של שיר צדק וג'ון אוגו: "אני מתייחס למשחק. המשחק בגביע חשוב מאוד ואנחנו באים אליו בשיא הרצינות. אני תמיד רגוע. אנחנו כל הזמן מתאגרים את עצמנו עוד ועוד. יש מאבק קשה, אנחנו לא רוצים לעשות טעויות בדרך".

אליניב ברדה הוסיף: "אני לא זוכר משחק אחד שהלך לנו קל העונה. גם כשניצחנו בהפרש של כמה שערים היה קשה. אבל כשהסוף הוא כזה, אין בעיה עם זה. כשעשיתי את הדאבל פס עם בן חשבתי שאחזיר לו מסירה, אבל ראיתי את הזווית נפתחת ואני שמח שזה נכנס. מגיעה מילה טובה לבני יהודה שבאה לכאן וניסתה לשחק".

על הפציעה שבגללה נאלץ להיות מוחלף משחק שני ברציפות: "משחק שני ברציפות שאני לא מצליח לסיים. יש לי איזה כיווץ שמפריע לי כבר שבועיים. אני שמח שהשערים שלי עוזרים לקבוצה. אנחנו מאוד מתמקדים בעצמנו והיה חשוב לנו להמשיך את שרשרת הניצחונות שלנו, היום זה הסתיים בצורה טובה, וכמה שזה קשה, ככה זה מתוק".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מנגד, המאמן המפסיד יוסי מזרחי סיכם: "בחצי הראשון עמדנו טוב הגנתית, אבל בחצי השני ראינו את פערי הרמות. הם היו הרבה יותר טובים וניצחו בצדק. זה לא שאלה של תוכנית משחק, זו שאלה של איכות. לא האמנו בעצמנו מספיק, לא יצאנו קדימה עם מספיק שחקנים. נתנו יותר מדי כבוד, הלכנו אחורה במקום לדחוף קדימה. לבאר שבע יש שחקנים טובים שיודעים להעניש אותך, והם שיחקו יותר טוב".

על המשחק הבא מול מכבי תל אביב והאפשרות להעפיל לפלייאוף העליון: "לא פשוט לפגוש אותם, אבל אנחנו משחקים בבלומפילד, ושם אנחנו מרגישים יותר בנוח. אני מקווה מאוד שנשחק הרבה יותר טוב. הרבה תלוי בתוצאה של השבוע הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully