וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הגביע הספרדי ייערך בויסנטה קלדרון ב-22 במאי

אצטדיונה הביתי של אתלטיקו מדריד יארח את ברצלונה וסביליה לקרב על התואר, לאחר שהנסיון לקבוע את קיום המשחק בסנטיאגו ברנבאו נכשל. שחקניו של לואיס אנריקה יחפשו זכיה שניה ברצף

one

בווידאו: תקציר הנצחון של ברצלונה 0:2 על לאס פלמאס

גמר הגביע הספרדי ייערך באצטדיונה הביתי של אתלטיקו מדריד, ויסנטה קלדרון, ב-22 במאי. שתי הקבוצות רצו, על פי הדיווחים, לקיים את המשחק בסנטיאגו ברנביאו, אך בתחילה ריאל מדריד סירבה לאשר את השימוש באצטדיון הביתי שלה, ולאחר מכן נודע כי נקבעה הופעה במקום, יום לפני הגמר, של ברוס ספרינגסטין. נציגי הקבוצות יפגשו בשבוע הבא על מנת לדון בפרטים הסופיים לגבי המשחק. תכולת האצטדיון כ-55,000 צופים, אך מטעמי אבטחה עושה רושם כי רק 52,000 יורשו להכנס.

הפעם האחרונה שהגמר התקיים שם הייתה ב-2012, אז ברצלונה ניצחה 0:3 את אתלטיק בילבאו, במשחקו האחרון של פפ גוארדיולה בקבוצה. ברצלונה, שזכתה בגביע בעונה שעברה, תגיע בפעם השלישית ברציפות לשמחק על התואר השני בחשיבותו בספרד. עבור סביליה, זו תהיה הופעה ראשונה מאז 2010, אז ניצחה בקאמפ נואו את אתלטיקו מדריד.

שתי הקבוצות עלו לאחר נצחונות ביתיים מרשימים, ברצלונה 0:7 על ולנסיה וסביליה 0:4 על סלטה ויגו, ותוצאות תיקו חסרות משמעות במשחקי הגומלין מחוץ לביתן.

שחקני ברצלונה חוגגים גביע. אורי לנץ
יחגגו גם השנה? שחקני ברצלונה חוגגים זכיה בגביע 2015/אורי לנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully