וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימר פרדט חתם לעשרה ימים בניו יורק: "אצטרך להיות מרוכז"

סנסציית המכללות שהתקשה להתאקלם ב-NBA יקבל צ'אנס נוסף אחרי יכולת מצוינת בליגת הפיתוח. כרמלו כבר הספיק לשבש את שמו: "לא ראיתי את ג'ימי משחק הרבה זמן". לי חתם בדאלאס

AP

בווידאו: ג'ימר מפגיז 37 נקודות בהופעת הבכורה שלו בליגת הפיתוח

זה היה באוויר כמה ימים, והחל מהערב (שני) זה גם רשמי: ג'ימר פרדט הוא שחקן ניו יורק ניקס. הקבוצה של פיל ג'קסון הודיעה היום על החתמתו של הגארד המסקרן לעשרה ימים, במהלכם ינסה להרשים את ראשי המועדון ולזכות לחוזה עד תום העונה.

פרדט (26, 1.88 מ') היה אחת מסנסציות המכללות הגדולות ביותר בארצות הברית בשנות האלפיים, והפך לכוכב ענק במכללת BYU הקטנה. יכולתו העילאית בקולג'ים סידרה לו בחירה במקום העשירי של דראפט 2011 על ידי סקרמנטו, אך להוציא עונת רוקי סבירה, ג'ימר לא הצליח להתאקלם ב-NBA, הועבר לשיקגו, משם לניו אורלינס, ואשתקד נאלץ לעבור לליגת הפיתוח ומצא בית חדש בווסטצ'סטר.

שם חזר פרדט להפגיז: מאז ה-19 בנובמבר ממוצעים עומדים על 21.8 נקודות (חמישי בליגה), 4.8 אסיסטים ו-4.6 ריבאונדים למשחק, ולאחרונה אף נבחר ל-MVP של משחק האולסטאר של ליגת הפיתוח, עם 35 נקודות. אמש, אגב, רשם את משחקו האחרון (לעת עתה) בווסצ'סטר, שהיה גם משחקו הגרוע ביותר העונה - עם 2 מ-17 מהשדה.

"יש לי עשרה ימים להראות מה אני יכול לעשות, ואז נראה", אמר פרדט. "אני צריך להיות מפוקס ולעשות את הטוב ביותר שלי, בין אם זה במשחק, באימון או בחדר הכושר".

כשכרמלו אנתוני נשאל על ההחתמה הצפויה, שיבש כוכב הניקס את שמו של פרדט: "למען האמת, לא ראיתי את ג'ימי משחק הרבה זמן. שמעתי מה שהוא עושה ב-D ליג, אבל לא ראיתי אותו הרבה זמן".

* דייויד לי חתם רשמית בדאלאס.

* ג'קאר סמפסון שוחרר מפילדלפיה והוא בדרך לדנבר.

ג'ימר פרדט במדי ניו אורלינס פליקנס. AP
אולי הפעם? ג'ימר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully