וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי: "בפעם הראשונה ששמרתי עליו, מייקל ג'ורדן עשה לי בית ספר"

כוכב הלייקרס שיחק בפעם האחרונה בשיקגו ולאחר מכן, דיבר על הקשר שלו עם MJ: "אין מילים לתאר איך הוא השפיע עליי. כנראה שכבר לא תהיה לי אליפות שישית כמוהו, אבל אני בסדר עם זה"

מייקל ג'ורדן (משמאל), שיקגו בולס, קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. Jed Jacobsohn, GettyImages
השפעה עמוקה. קובי ומייקל/GettyImages, Jed Jacobsohn

כל לילה בו קובי בריאנט משחק במסגרת סבב הפרישה שלו מה-NBA הוא לילה מיוחד, אבל יש לילות שמתבלטים מעל האחרים אפילו. הלילה החולף (בין ראשון לשני), היה אחד מאלה, כאשר כוכב הלייקרס רשם את הופעתו האחרונה לעיני הקהל של שיקגו, בהפסד של לוס אנג'לס לבולס 126:115.

קובי שמע את הקהל מעודד אותו וקורא בשמו וקלע 22 נקודות, אך הלייקרס צנחו למאזן משפיל של 46:11. עוד לפני המשחק, הבולס הציגו סרטון עם הרגעים הגדולים של קובי המפגשים מולם, כולל המשחק בו קלע 33 נקודות נגד הקבוצה של מייקל ג'ורדן. בסיום, דרק רוז הגדיר אותו כ"מייקל ג'ורדן שלנו" וגם החבר הטוב פאו גאסול היה מלא במילים חמות. בריאנט עצמו, התפנה לדבר על הקשר שלו עם שיקגו ו-MJ.

"אין מילים שיוכלו לתאר את ההשפעה שהייתה למייקל ג'ורדן על הקריירה שלי", הודה קובי ונזכר בפעם הראשונה בה השניים שיחקו זה מול זה, בדצמבר 1996, אז בריאנט הסתפק בחמש נקודות וג'ורדן המטיר 30 והוביל את שיקגו לניצחון, "בפעם הראשונה שנשלחתי לשמור עליי, הוא עשה לי בית ספר וסיים עם דאנק מהבייסליין. זה היה הדבר הכי קול בעולם".

בריאנט הוסיף: "מה שאני בעיקר לוקח מההשוואות בינינו זו התחרותיות של כל אחד מאיתנו, שאין שנייה לה בליגה. המשימה שלי לאורך הקריירה הייתה לנסות ולנצח כמה שיותר. לא נראה שתהיה לי אליפות שישית כמו שיש למייקל, אבל אני בסדר עם זה. אני לא אובססיבי לגבי התוצאה הסופית כל הזמן. הרבה קשור לתהליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully