וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "באטל הוא אחת הבעיות שלנו, לא בטוח שהגדולה ביותר"

22.2.2016 / 8:04

הפועל תל אביב לא הייתה רחוקה מלנצח את הפועל ירושלים בחוץ, אבל רשמה הפסד נוסף. הגארד האמריקאי לא התלבש ונמצא בדרכו החוצה, גיל אמיתי יחזור לרוטציה. וויליאמסון: "דברים כאלה קורים"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל תל אביב לירושלים

הפועל תל אביב יצאה מאוכזבת מהארנה בירושלים אמש (ראשון) אחרי שהפסידה לאלופת המדינה הפועל ירושלים 72:67 בתום משחק שלא התעלה לרמה גבוהה.

הקבוצה של שרון אברהמי הייתה במשחק החל מהרבע השני, אך לא הצליחה לקחת את ההובלה למרות מספר הזדמנויות טובות שהיו לה, כשאחוזים קליעה רעים לשלוש, 4 מ-15 מחוץ לקשת, ובכלל מהשדה - 30 מ-69, פגעו בה מאוד. מי שבלט בשורות האדומים היה ג'ון וויליאמסון שקלע 11 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים.

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי. קובי אליהו
פספסו הזדמנות להפתיע. אברהמי/קובי אליהו

"לא הצלחנו לעבור את המהמורה כדי לקחת את היתרון. כל פעם שהתקרבנו הם עשו פעולה טובה בהגנה, או שלקחו ריבאונד התקפה ועצרו את המומנטום", סיכם הפורוורד האמריקאי וויליאמסון, שרק לפני מספר שבועות כבר היה בדרכו החוצה מהקבוצה, "חדר ההלבשה שלנו טוב, זה עניין של ההנהלה, דברים כאלה קורים. אני לא מודאג אם ישחררו אותי, אני בא לשחק כדורסל. אנחנו באים לעשות מה שאנחנו עושים, אני מאמין שככה גם טיילור באטל מרגיש, זה חלק מהמשחק".

באטל, שלא התלבש בפעם הראשונה העונה, נמצא בשלב זה בסגל של האדומים, אך אנשיו אינם מרוצים מהמצב בו אינו משחק, ואם לא יתלבש למשחקים הקרובים יחלו לחפש לו קבוצה. בשחקן מעוניינת הפועל אילת, אך לא ברור אם המהלך אכן ייצא לפועל. "הצוות המקצועי החליט שטיילור הוא הבעיה של הקבוצה", אמרו בסביבת הקבוצה, "זאת זכותם, ואין ספק שהוא אחת הבעיות שהובילו אותנו למצב הזה, אבל לא בטוח שהוא הבעיה הגדולה ביותר".

מי שצפוי לחזור לרוטציה כבר במשחק התחתית החשוב נגד הפועל חולון הוא גיל אמיתי, שלא מרבה לשחק בחודשים האחרונים. לשחקן יש חוזה לעונה נוספת במועדון, ובהפועל התקבלה החלטה לתת לו הזדמנות נוספת למרות שלא הצליח להשתלב מבחינה מקצועית.

עוד באותו נושא

ליאור אליהו: "מקווה שאנחנו יוצאים מהמשבר, הקהל היה מדהים"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב ג'ף אלן. קובי אליהו
שחקן הפועל תל אביב ג'ף אלן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully