וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ליונס: "שיחקנו כמו שאנחנו יודעים, וכשזה קורה, אנחנו מנצחים משחקים"

22.2.2016 / 7:07

כוכב מכבי ראשון לציון הסביר את השינוי בין חצי גמר הגביע לניצחון בלטביה: "מאוד רצינו את הניצחון הזה". פרנקפורט מסתמנת כיריבה של הכתומים ברבע גמר היורופקאפ, קווין פאלמר עשוי להיחתך

מכבי ראשון לציון עשתה אתמול (ראשון) צעד נוסף בעונה האירופית הנהדרת שלה כשגברה בחוץ על ונטספילס הלטבית 73:75, ועלתה ליתרון 0:1 בסדרת הטוב משלושה. ניצחון של הכתומים ביום ראשון הקרוב בבית מכבי יעלה אותם לרבע הגמר, שישוחק גם הוא בשיטת הטוב משלושה, שם ככל הנראה תחכה להם משוכה גבוהה בהרבה בדמותה של פרנקפורט הגרמנית, שמוליכה 0:1 בסדרה המקבילה נגד א.א.ק לרנקה מקפריסין.

הכתומים הגיעו למשחק אחרי ההפסד המאכזב בחצי גמר גביע המדינה למכבי אשדוד/באר טוביה, ועם רצון גדול לחזור לעצמם. בקבוצה קיבלו תפוקה מרשימה מאוד משני שחקנים - דריל מונרו שקלע 29 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים ומארק ליונס שצלף 22 נקודות ב-6 מ-7 מחוץ לקשת. השניים ניצלו עד תום 26 איבודים של הקבוצה הלטבית והצליחו לעצור קאמבק מקומי בדקות הסיום.

מארק ליונס מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
"ידענו שאנחנו צריכים לבוא עם אנרגיות חדשות ואגרסיביות". מארק ליונס/קובי אליהו

"הגענו ושיחקנו חזק כמו שאנחנו יודעים, לקחנו ריבאונדים ושיחקנו יחד", סיכם ליונס את הניצחון הגדול של קבוצתו, "כשזה קורה, אנחנו מנצחים משחקים. רצינו מאוד את הניצחון הזה, במיוחד אחרי חצי הגמר, וידענו שאנחנו צריכים לבוא עם אנרגיות חדשות ואגרסיביות. שמח שהצלחנו לעשות את זה ולחזור עם ניצחון".

בסביבת הקבוצה ציינו בימים האחרונים את התמיכה שקיבלו מאוהדי הקבוצה ביום שישי האחרון, כשכמה עשרות אוהדים, על אף האכזבה מההפסד הדרמטי בחצי גמר הגביע, הגיעו לאימון האחרון בארץ ועודדו את השחקנים. הקבוצה מעיר היין תנחת רק היום בלילה בישראל, ותערוך אימון אחד מלא בלבד לפני משחק הליגה נגד מכבי אשדוד/באר טוביה ביום רביעי הקרוב. בראשון ממשיכים לבחון את שוק השחקנים, כשקווין פאלמר שרשם עוד משחק בינוני בלטביה, עם 4 נקודות ב-13 דקות, עשוי לשלם את המחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully