וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד זכתה בגביע אחרי 81:85 על גראן קנריה

הטרבליסטית שמרה על תוארה עם ניצחון קשה בגמר בלה קורוניה. גוסטבו איון הצטיין עם 15 נקודות. טורקיה: פנרבח'צה זכתה בגביע בזכות שלשת ניצחון משוגעת של בוגדאנוביץ' מול דרושאפקה

בישראל הכתירו מחזיקת גביע ביום חמישי והערב (ראשון) ברחבי אירופה חילקו את התואר בכמה מדינות שונות, כאשר המשחק המסקרן ביותר נערך בספרד שם ריאל מדריד שמרה על תוארה כמחזיקת הגביע אחרי 81:85. במשחק הגמר על גראן קנריה.

הקבוצה של אאיטו רנסאנס כבר חזרה מפיגור 82:70 ל-83:81, אבל סרחיו רודריגס קלע פעמיים מהקו ואגייאר החטיא שלשה 5 שניות לסיום. גוסטבו איון הסנטר המקסיקני הוליך את אלופת אירופה עם 15 נקודות, סרחיו רודריגס הוסיף 11 ו-5 אסיסטים וחיפה על יום חלש של יול שסיים עם 2 נקודות. אלברט קלע 16 נקודות לגראן קנריה, שירתה 12 שלשות, אבל נכנעה לעומק של ריאל מדריד.

סרחיו רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
עוד משחק מצוין. סרחיו רודריגס/GettyImages

* בטורקיה נרשמה דרמה גדולה כאשר פנרבחצ'ה אולקר זכתה בגביע אחרי 65:67 דרמטי על דרושפאקה. דרושאפקה הצליחה למחוק פיגור של 21 נקודות והובילה 64:65, אבל בוגדאנוביץ' תפר שלשה מנצחת 3 שניות לסיום והעניק את התואר לקבוצתו. הגארד הסרבי הוליך את המנצחים עם 21 נקודות, יאן וסלי הוסיף 14. מרקושווילי הוליך את המפסידים עם 16 נקודות.

* אלבה ברלין זכתה בגביע הגרמני אחרי אחרי 65:67 במשחק הגמר על באיירן מינכן שאירחה את המשחק. אלמדין קיקאנוביץ' כיכב אצל המנצחים עם 19 נקודות, כאשר דרגאן מילוסאבלייביץ' (18 נקודות) קלע את סל הניצחון 5 שניות לסיום. ברייס טיילור הוביל את המפסידים עם 14 נקודות.

* אולימפיה מילאנו זכתה בגביע האיטלקי לראשונה מאז 1996 אחרי שניצחה 74:82 את אבלינו במשחק הגמר. ראקים סאנדרס הצטיין עם 17 נקודות, מילאן מצ'באן הוסיף 14 למנצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully