וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השחקן הראה לשופט כרטיס אדום - והורחק בעצמו

סאליח דורסון מטרבזונספור ניצל את העובדה שהשופט איבד את כרטיסו - והחליט להתבדח. בתגובה הוא נשלח למקלחת מוקדמת, במשחק שכלל ארבעה אדומים והחמצת ענק של חלוץ גלאטסראיי

גלאטסראיי וטרבזונספור הן שתיים מהקבוצות היותר מאכזבות העונה בליגה הטורקית. הראשונה נמצאת במקום השישי ורחוקה 11 נקודות מבשיקטש שבמקום השני ו-13 מפנרבחצ'ה שמוליכה את הליגה ואילו טרבזון במקום התשיעי עם עשר נקודות פחות מגלאטסראיי. הערב (ראשון) הן נפגשו, במטרה לשפר קצת את מאזנן בליגה, למשחק שייזכר עוד שנים רבות.

אתם בטח שואלים את עצמכם מדוע. במה נתחיל? בהחמצת הענק של אומוט בולוט? אולי עם העובדה שטרבזון סיימה את המשחק בשבעה שחקנים? ומה עם האדום הכי ביזארי שראינו בשנים האחרונות? הכול היה על כר הדשא בטורקיה. גם ההחמצה, גם ארבעה אדומים וגם הרחקה אחת - שתשאיר אתכם עם פה פעור.

סאליח דורסון, המשחק בטרבזונספור כמושאל מגלאטסראיי, עלה כמחליף וספג את האדום האחרון והרביעי של קבוצתו. איך זה קרה? שופט המשחק הראה ללואיס קבאנדה את הכרטיס האדום והצית מהומה, במהלכה איבד את הכרטיס האדום שנפל לכר הדשא. דורסון הרים את הכרטיס והרים אותו באוויר תוך כדי שכיוון אותו לשופט. בתגובה לקח ממנו את הכרטיס והראה לו את הדרך החוצה בעקבות הפעולה ההומוריסטית/טפשית. בסופו של דבר, גלאטסראיי ניצחה 1:2 בזכות פנדל מאוחר בדקה ה-89 אותו כבש הקפטן סלצ'וק אינאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully