וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי: ניק קיריוס זכה בתואר הראשון בקריירה שלו

האוסטרלי בן ה-20 ניצח 2:6, 6:7 (3) את מארין צ'יליץ', המדורג 12 בעולם, וזכה בתואר הראשון שלו כשהוא מגיש 17 אייסים. בגמר דלריי ביץ' ניצח סם קוורי את ראג'יב ראם 4:6, 6:7 (6)

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. AP
תואר ראשון, וכנראה שגם לא האחרון, בקריירה. קיריוס/AP

ניק קיריוס זכה הערב (ראשון) בתואר הראשון בקריירה שלו מסבב ה-ATP. האוסטרלי בן ה-20, המדורג במקום ה-41 בעולם, עשה את זה עם 2:6, 6:7 (3) מול מארין צ'יליץ' (12 בעולם) וזכה בטורניר מארסיי מסבב ה-ATP 250. קיריוס נזקק לשעה ועוד 25 דקות, במהלכן הגיש 17 אייסים לעומת שגיאה כפולה אחת בלבד, על מנת להשלים ניצחון ענק מבחינתו.

קיריוס לא שמט אפילו מערכה אחת לאורך כל הטורניר וגם הצליח לנצח שני מדורגים מהטופ 10 העולמי אחד אחרי השני, כשעשה את זה מול רישאר גאסקה (10) ותומאש ברדיך (8) וניצח גם אלוף גרנד סלאם. האוסטרלי הפך לטניסאי הראשון מתחת לגיל 21 שמנצח שני שחקני טופ 10 ברציפות מאז עשה זאת חואן מרטין דל פוטרו באליפות ארצות הברית הפתוחה, אז מול רפאל נדאל ורוג'ר פדרר.

קיריוס לקח איתו הביתה 106,175 יורו ו-250 נקודות דירוג וזכה בתואר כבר בגמר השני בקריירה שלו, אחרי שבשנה שעברה הפסיד באשטוריל לגאסקה. "לא ציפיתי לזכות בתואר הזה אחרי כמה שבועות בהם לא שיחקתי, אבל מאז הסיבוב הראשון שיחקתי טוב מאוד וצברתי ביטחון".

* בגמר דלריי ביץ' ניצח סם קוורי את ראג'יב ראם 4:6, 6:7 (6).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully