וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמיאנג כבש, דורטמונד ניצחה את לברקוזן במשחק שכמעט פוצץ

החלוץ הגאבוני הבקיע בדקה ה-64 וסגנית המוליכה ניצחה 0:1 בביי ארנה. מאמן לברקוזן שמידט הורחק, סירב לעלות ליציע והמשחק הופסק לכ-10 דקות. שטוטגרט סיימה ב-1:1 בחוץ מול שאלקה

פייר אמריק אובמיאנג, בורוסיה דורטמונד. AP
חזר מפציעה ושב לכבוש. אובמיאנג מגלגל פנימה/AP

המחזור ה-22 בבונדסליגה הגרמנית נחתם הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. במוקד עמד מפגש הצמרת בין באייר לברקוזן לבורוסיה דורטמונד, בו ניצחו הצהובים-שחורים 0:1. בהמשך שטוטגרט סיימה ב-1:1 בחוץ מול שאלקה, בעוד אוגסבורג השיגה ניצחון חוץ עם 0:1 על האנובר המידרדרת.

seperator

באייר לברקוזן - בורוסיה דורטמונד 1:0

ניצחון חשוב לדורטמונד, שהגדילה את הפער במקום השני ונותרה במאבק האליפות לפחות מבחינה תיאורטית.

השער של דורטמונד בדקה ה-64 לווה בסערה. סטפן קיסלינג ביצע עבירה בחלק המגרש של האורחים, שמיהרו לחדש את המשחק בצורה חוקית לגמרי. מהלך קבוצתי נפלא של שלוש מסירות הסתיים בבישול של אריק דורם לפייר אמריק אובמיאנג והאחרון גלגל פנימה.

מאמן לברקוזן, רוג'ר שמידט, מחה בצורה נמרצת - אולי בגלל שדורטמונד חידשה את המשחק כשני מטרים ממקום ביצוע העבירה של קיסלינג - והשופט פליקס צוואייר הרחיק אותו, אבל שמידט סירב לעזוב את הקווים. בתגובה, צוואייר החליט לרדת מהמגרש בעצמו.

אחרי כ-10 דקות שמידט נאות לעלות ליציע והשופט צוואייר חזר למגרש וחידש את ההתמודדות. לברקוזן ניסתה להשוות, אבל צ'יצ'אריטו רש החמצה גדולה בדקה ה-90 ובסיום ניצחון לסגנית המוליכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שופט הכדורגל, פליקס צוואייר. AP
ירד לחדר ההלבשה עד ששמידט יעלה ליציע. צוואייר/AP

שאלקה - שטוטגרט 1:1

הרויאל בלוז שוב מאכזבים. שאלקה סיימה ב-1:1 ביתי מול שטוטגרט ונותרה במקום בשישי בטבלה עם 34 נקודות. השוואבים במקום ה-11 עם 28 נקודות לאחר משחק הליגה השמיני ברציפות בו לא ספגו.

שאלקה עלתה ליתרון בדקה ה-14 בזכות שער של יונס בלהנדה, שהגיע ראשון ונגח כדור שחזר מהשוער פנימה כדי לקבוע 0:1. מרטין הארניק נכנס כמחליף בדקה ה-71 וכבש כבר אחרי שלוש דקות כשהגיע ראשון לכדור שחזר מהדיפה של רלף פהרמן ודחק פנימה את ה-1:1.

משחק נוסף:

האנובר - אוגסבורג 1:0
לאוגסבורג: קו יא צ'אול (14)

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה (שמאל) מול כריסטיאן גנטנר שחקן שטוטגרט. GettyImages
הונטלאר מול גנטנר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully