וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ניצחה 0:1 את ליון, מארסיי חילצה 1:1 מול סנט אטיין

בופאל הכריע עם כדור חופשי מפתיע (28) ומנע מסגנית האלופה לעלות למקום השלישי. בטשואיי כבש בדקה ה-94 והציל את מארסיי מהפסד ביתי ראשון מול הירוקים מאז 1979. 0:1 לקון על ראן

מישי בטשואיי שחקן מארסיי. רויטרס
לפחות לא נגמר בהפסד. מישי בטשואיי/רויטרס

המאבק על המקומות באירופה נמשך בצרפת, כשהערב (ראשון) פספסה ליון הזדמנות להתקדם למקום השלישי לאחר שהפסידה 1:0 בליל. עוד קודם לכן, מארסיי נחלצה מהפסד ביתי עם שער בדקה ה-94 ב-1:1 מול סנט אטיין הרביעית. קון ניצחה 0:1 את ראן.

ליל - ליון 0:1

האורחת לא ניצחה את ליל בחוץ מאז מרץ 2008, וגם אז זה היה בכלל בסטאד דה פראנס. ניצחון הפעם היה מקפיץ את ליון למקום השלישי המוליך למוקדמות ליגת האלופות, אבל אחרי שלושה ניצחונות רצופים בהם כבשה 10 שערים, סגנית האלופה נעצרה על ידי המדורגת 12. ליל סחטה 0:0 מפריס סן ז'רמן בשבוע שעבר, וגם הפעם ידע וינסנט אניימה לשמור על שער נקי, כשאת ההכרעה סיפק הכישרון סופיאן בופאל בכדור חופשי מצד שמאל שעבר את כולם ונכנס פנימה בדקה ה-28. פרט להפסד, ליון סיימה בתשעה שחקנים בעקבות הרחקותיהם של כריסטוף ז'אלה (60) וקלמון גרנייה, שיחמיצו את המשחק הבא מול פ.ס.ז'.

מארסיי - סנט אטיין 1:1

זה היה כל כך קרוב לניצחון ראשון של סנט אטיין בסטאד ולודרום אחרי 21 משחקים ומאז 1979, אבל ברגע האחרון הגיע מישי בטשואיי וכפה שוויון דרמטי. רצף המשחקים ללא ניצחון של מארסיי בבית במסגרת הליגה התארך ל-11 משחקים, אבל מיצ'ל יכול לפחות להתנחם בנקודה. כרטיס אדום לבלם ניקולא אנקולו סיבך את מארסיי, ובדקה ה-85 המחליף קווין מונה פאקה ניצל זאת כדי לבעוט מקרוב בין רגליו של סטיב מנדנדה ולהעניק לירוקים יתרון דרמטי שהיה מקפיץ אותם למקום השלישי. אלא שבטשואיי המחליף נגח פנימה בדקה ה-94 אחרי כדור חופשי של רומן אלסנדריני וסייע בעקיפין לניס להישאר שלישית.

קון - ראן 0:1
לקון: סעידי נטיבזונקיזה (54)

קווין מונה פאקה שחקן סנט אטיין. רויטרס
ההמתנה תימשך. קווין מונה פאקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully