וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: חיפה בנס ציונה, קרית גת בהרצליה

21.2.2016 / 16:20

שבועיים אחרי הניצחון המדהים על מכבי תל אביב ב-35 הפרש, יחזרו השחקנים של רמי הדר לפעילות במשחק קשה נגד הכתומים (19:55, ספורט 5). הקבוצה של מיקי גורקה תארח את הקבוצה הדרומית, לא ברור האם דשון סימס ישחק

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי חיפה על נס ציונה בסיבוב הראשון

משחקי המחזור ה-20 בליגת העל יימשכו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. עירוני נס ציונה, אחרי ההפסד בחצי גמר גביע המדינה למכבי תל אביב, תפגוש את המצטיינת של הסיבוב השני בליגת העל, מכבי חיפה, שניצחה במשחק הליגה האחרון שלהם את מכבי תל אביב ב-35 הפרש (57:74 לחיפה ברוממה בסיבוב הראשון). בני הרצליה, מהקבוצות הפחות יציבות של התקופה האחרונה, תנסה שוב לייצר מומנטום חיובי, כשתארח את מכבי קרית גת, שמגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים ועם הזר החדש דשון סימס (68:71 להרצליה באשקלון בסיבוב הראשון).

שחקן עירוני נס ציונה דיימון סימפסון. ברני ארדוב
לקראת פרידה. דיימון סימפסון/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - מכבי חיפה (19:55, משולב בספורט 5)

רגע השיא של עירוני נס ציונה העונה, ואולי מאז ומעולם, הגיע בשבוע שעבר כשהכתומים הופיעו בצורה מכובדת בחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב עם 2,000 אוהדים מאחוריהם. בקבוצה נחושים לשים את ההפסד למכבי תל אביב מאחוריהם, בידיעה שהפסד ביתי למכבי חיפה עשוי לסבך אותם מאוד במאבקי ההשרדות, ומנגד ניצחון על חיפה יפתח להם חלון הזדמנויות נהדר להכנס למאבק על רבע גמר הפלייאוף בסיבוב השלישי. מי שעשוי לחזור אחרי פציעה הוא הקפטן טל דן. דיימון סימפסון יעזוב את הקבוצה אחרי משחק הליגה בשבוע הבא נגד עירוני נהריה בחוץ, ובמועדון ממשיכים לחפש שחקן פנים במקומו.

יותר משבועיים חלפו מאז רגע הניצחון המדהים של מכבי חיפה על מכבי תל אביב, ובמועדון מקווים כי המומנטום לא נעצר בגלל פגרת חצי גמר הגביע. הירוקים הביסו את מכבי תל אביב ב-35 הפרש, והם נמצאים בסך הכל במרחק שני ניצחונות מהמקום הראשון, מקום שגם בחלומות הורודים ביותר שלהם בקיץ לא חלמו שיהיו בו. בחיפה קיימו במהלך הפגרה משחק אימון נגד הפועל תל אביב, בו ניסו להחזיר את השחקנים לחדות, ומקווים כי יגיעו בצורה שמתקרבת לזאת שאיתה הופיעו ברוממה נגד הצהובים. מי שנמצא בכושר נהדר הוא ג'ון דיברלתומיאו, הגארד המתאזרח של הירוקים, שרשם 11.7 נקודות למשחק בסיבוב השני עד כה, אחרי שבסיבוב הראשון קלע רק 5.7 נקודות למשחק. בחיפה מקווים כי הוא ימשיך במגמה, והם יוכלו להשיג ניצחון חוץ חשוב בנס ציונה.

שחקן מישיגן דשון סימס. GettyImages
מחכה לשחרור מלבנון. דשון סימס/GettyImages

בני הרצליה - מכבי קרית גת (20:05, משולב בספורט 5)

אל פגרת חצי גמר הגביע יצאה בני הרצליה עם תחושות מעורבות. הקבוצה של מיקי גורקה איבדה יותר מ-20 נקודות יתרון בחוץ נגד הפועל תל אביב והפסידה בתום דרמה שכללה החלטות שיפוט לרעתה. בקבוצה נתנו לשחקנים מספר ימים לנוח ולהרגע, והם מוכנים להמשך המאבקים על רבע גמר הפלייאוף. בהרצליה ינסו להשאר בין שש הראשונות עד לתום הסיבוב השני, מה שיקנה לקבוצה משחק ביתי נוסף, נתון משמעותי מאוד לאור העובדה שהקבוצה הפסידה העונה רק פעמיים באולם היובל מתוך תשעה משחקים. אחת השאלות שתתברר במשחק היא האם וכמה ישחק כארם משעור שסופסל במשחק נגד הפועל תל אביב מסיבות מקצועיות.

הניצחון המפתיע של הפועל חולון ביום שבת שוב העלה את רף הלחץ במכבי קרית גת, שתסיים את המחזור מעל המקום האחרון לא משנה מה תעשה בהרצליה, אך הפער בינה לבין יריבתה לירידה שוב הצטמצם. הקבוצה של נתי כהן מגיעה למשחק אחרי פגרה שקטעה רצף של שני ניצחונות ועם שחקן חדש בסגל - דשון סימס, אקס גלבוע/גליל, שהצטרף רק בסוף השבוע האחרון משמפוויל מהליגה הראשונה בלבנון. סימס הוא הזר האחרון שקרית גת יכולה עוד להחתים העונה, אך בקבוצה עדיין מחכים לשחרור הבינלאומי שלו מלבנון. אם לא יגיע בזמן, לא יוכל לשחק. מי שהיה בשיאו בתקופה האחרונה הוא פול דילייני שקלע בשלושה מתוך ארבעת מחזורי הליגה האחרונים יותר מ-20 נקודות ורשם בהם גם יותר מ-30 נקודות מדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully