וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון: "אלה היו החודשים הקשים בקריירה שלי. הזמן שלי יגיע"

בלמה של גנט התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה, ודיבר על הפציעה ועל החזרה לכושר: "גם בימים הקשים הייתי אסיר תודה על מה שיש לי. לא יודע מתי אשחק, בינתיים מתאמן כאילו לקראת גמר גביע"

רמי גרשון שחקן גנט עם קני סייף. AP
"הכל קורה מסיבה". גרשון/AP

שנה לא קלה עוברת על רמי גרשון. הבלם, שבשנה שעברה לקח חלק משמעותי בזכייתה של גנט באליפות בלגיה הסטורית, סבל מפציעה בברכו בחודשים האחרונים, והחמיץ את כל משחקי הקבוצה בליגת האלופות. כעת, לאחר שחזר לכשירות מלאה ועוד טרם קיבל ולו דקת משחק אחת העונה, התראיין גרשון לאתר הרשמי של הצבא ודיבר על הפציעה והתקופה הקשה שעבר, וגם על החזרה לעניינים, אולי כבר היום (ראשון, 15:30) מול אוסטנד בליגה.

"אני מרגיש יותר טוב, גם על המגרש", אמר, "צעד אחר צעד אני חוזר לרמה הכי טובה שלי. אני לא יכול לתאר מה הרגשתי כשחזרתי להתאמן עם הקבוצה. הפציעה הייתה החודשים הקשים בקריירה שלי, אבל אני מאמין שהכל קורה מסיבה מסוימת. הזמן שלי יגיע".

הבלם מראשון לציון סיפר על הקושי באבחון הבעיה הרפואית ממנה סבל: "אי הוודאות בתחילת העונה הייתה קשה. אף אחד לא ציפה שהפציעה תמשך כל כך הרבה זמן. רק לאחר כשמונה שבועות גילינו את הבעיה האמיתית ואז הבנו שיש לי ארבעה חודשים להיות בצד. בכל זאת, הוקל לי, לפחות ידעתי מה עומד לקרות.

"פציעות הן חלק מחייו של כדורגלן. במצב זה אפשר לעשות שני דברים: לחשוב על הפציעה ולבכות או להיות אסיר תודה על מה שיש לך. אני אדם שתמיד יבחר באפשרות השניה".

קני סייף שחקן גנט לפני כריסטיאן טראש שחקן וולפסבורג. GettyImages
העפילו בלעדיו לשמינית גמר הצ'מפיונס. גנט/GettyImages

כעת, גרשון מחכה לרגע בו יעלה על המגרש ויחזור לתרום לקבוצה שלו, אשר מעבר להשתתפותה בשמינית גמר הצ'מפיונס, נאבקת כמובן על האליפות המקומית, והיא כרגע במקום השני, שלוש נקודות מקאלב ברוז' של רפאלוב, אך עם משחק פחות. "אני לא מצפה לפתוח, אבל אני מוכן לכך שהקבוצה תזדקק לי", אמר, "כמגן הרבה יותר קשה להשתלב חזרה בהרכב. בכל קבוצה יש עשרה שחקנים מאושרים בעוד שני שליש מהקבוצה בדרך כלל פחות מרוצים. הכל יכול להשתנות ברגע. עד אז אני מתאמן כאילו לקראת גמר גביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully