וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסט ברומיץ' תרחיק לכל החיים את אוהד הקבוצה שזרק מטבע מהיציע

הקבוצה הפסידה בגביע לרדינג, אחד האוהדים הגיב בזריקת מטבע שפגע בשחקן הקבוצה כריס בראנט. המועדון: "לא ניתן לו להשחיר את שמה הטוב של הקבוצה". ונגר על הצורך במשחק חוזר מול האל: "עדיף על הדחה"

שחקן ווסט ברומיץ' כריס בראנט. GettyImages
"פשוט מגעיל". בראנט/GettyImages

ארבעה משחקים נערכו אתמול (שבת) במסגרת שמינית גמר הגביע האנגלי. שלושה מהם הוכרעו, בעוד ארסנל והאל ייאלצו להפגש פעם נוספת על מנת לקבוע את העולה לרבע. האירוע המשמעותי ביותר הגיע בסיום המשחק בין רדינג לווסט ברומיץ', בו ניצחה המארחת מהצ'מפיונשיפ. שחקן ווסט ברומיץ' ונבחרת צפון אירלנד, כריס בראנט, ניגש לעבר אוהדי הקבוצה וספג מתחת לעינו פגיעה ממטבע שנזרק לעברו מהיציע.

בראנט הזדעזע לגלות שנפגע מאוהד קבוצתו. "הייתי בדרך להעניק את החולצה שלי לילדה אוהדת הקבוצה", אמר בסיום המהומה, "אין שום תירוץ לכך ואין לזה מקום בכדורגל. להפגע ככה על ידי האוהדים שלך זה פשוט מגעיל. אם הוא (זורק המטבע) רוצה לבוא להחליף איתי מילה זו לא בעיה - אפגוש אותו איפה שהוא רוצה".

בהודעה רשמית ששחרר המועדון נכתב: "כל אוהדינו האמיתים יצטרפו למועדון בגינוי ההתנהגות המחליאה של כמה בודדים.
"הם יזדעזעו לראות את אחד מהשחקנים הותיקים שלנו חוטף מטבע בראשו, בזמן שהוא מנסה להראות את הערכתה של הקבוצה כלפי האוהדים שהגיעו לתמוך באחר צהריים מאכזב. לא ניתן לתקרית להשחיר את שמה הטוב של הקבוצה ושל אוהדיה הנאמנים. אנו עובדים עם הרשויות הרלבנטיות על מנת לזהות את התוקף במהירות האפשרית". על פי ההערכות, תרחיק הקבוצה את האוהד לכל החיים ממשחקיה.

גם מאמן הקבוצה, טוני פוליס, התייחס לתקרית: "בין הדברים הברבריים שראיתי ב-41 שנים בענף. המטבע לא היה רחוק מלפגוע לכריס בעין. המשטרה חייבת להתערב, מדובר בפושע".

טוני פוליס, מאמן ווסט ברומיץ'. AP
"המשטרה חייבת להתערב". פוליס/AP

במשחק נוסף, לא הצליחה ארסנל לנצח בביתה את האל סיטי, למרות שבעטה 24 פעמים לעבר שערו של אלדין יקופוביץ', שסיפק תצוגת שוערות הירואית. כעת ייאלצו התותחנים להסתדר עם לו"ז צפוף וקשה במיוחד, כאשר תפגוש תוך השבועיים הקרובים את מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם למשחקי חוץ ואת סוונזי באמירויות, בליגה, את ברצלונה במסגרת ליגת האלופות, וכעת גם את האל למשחק החוזר בגביע.

מאמן הקבוצה, ארסן ונגר: "אנחנו בהרבה מקרים מסתמכים על יותר מידי פעולות אישיות וחסרים סבלנות וקור רוח מול השער. זה היה מתסכל כי החזקנו הרבה בכדור ובעטנו הרבה אך לא הצלחנו לגמור את המשחק. הם הגנו טוב ולנו חסרה איכות בפס האחרון. אני מרגיש שלא היינו מספיק מרוכזים ושילמנו על כך. אני מתוסכל שלא ניצחנו ואני מקווה שנעפיל בהאל. אם זה משחק חוזר או הדחה אני מעדיף לשחק שוב".

הקשר מתיאו פלאמיני התייחס לשיתוף הפעולה במרכז הקישור עם הרכש הטרי מוחמד אלנני ועם אלכס איובי: "לדעתי שניהם שיחקו מצוין. יש להם טכניקה טובה והם היו טובים בהתקפות והגנות המעבר. שיתפנו פעולה יפה ונהניתי מכך. היה משחק מאוד מתסכל".

עוד בגביע, אברטון עלתה לאחר 0:2 בחוץ על בורנתמות ולידס הודחה לאחר 1:0 לווטפורד.

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
"לא היינו מספיק מרוכזים". ונגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully