וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הפסד לרפאל נדאל על החימר, הקאמבק של דל פוטרו נעצר

נדאל שוב מעד בחצי הגמר, הפעם כשנוצח בקרב מתיש מול פאבלו קואבס: "חייב לשנות את המצב". דל פוטרו נעצר אחרי שלושה ניצחונות: "הניצחון שלי השבוע הוא יותר מאשר בטורניר"

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. GettyImages
מתחיל להתרגל. רפא/GettyImages

חואן מרטין דל פוטרו ספג אמש (שבת) את ההפסד הראשון שלו מאז הקאמבק והודח מטורניר דלריי ביץ' (סך פרסים 576 אלף דולר), אבל הארגנטינאי, שבשיאו דורג 4 בעולם, טוען שעצם ההשתתפות והתחרות היא הבשורה האמיתית מבחינתו. "אני תמיד מנסה לנצח", אמר דל פוטרו, אחרי שהפסיד 7:5, 7:5 לסם קוורי בחצי הגמר, "אבל השבוע ניצחתי יותר מאשר את הטורניר. אני פשוט מאושר לחזור לשחק טניס".

דל פוטרו לא שמט מערכה בשלושת המשחקים הראשונים בטורניר כשגבר על דניס קודלה, ג'ון פטריק וז'רמי שארדי, אחרי שהושבת כמעט שנה בגלל בעיות כרוניות בפרק היד. "במשחק מול סם כבר לא הייתי בקצב, וזה נורמלי, כי הייתי עייף", אמר דל פוטרו על ההפסד. הטורניר הבא שלו יהיה אינדיאן וולס. בגמר דלריי ביץ' ייפגשו קוורי וראג'יב רם (89 בעולם) בגמר כל אמריקאי.

הטניסאי הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. רויטרס
לאט לאט. דל פוטרו/רויטרס

בטורניר ריו דה ז'נרו (סך פרסים 1.4 מיליון דולר) רפאל נדאל ספג עוד הפסד על החימר, כשהפסיד בחצי הגמר לאורוגוואי פבלו קואבס 7:6 (6), 6:7 (3), 6:4 בקרב ארוך ומתיש שנמשך שלוש שעות ו-28 דקות. זה היה בסך הכל ההפסד השני של נדאל על חימר לשחקן מחוץ לטופ 30 מאז 2005. קואבס (45 בעולם) הציל 11 מ-13 אפשרוות שבירה של נדאל, שפספס אפשרות להעפיל לגמר ה-100 שלו בטורניר ATP.

"פספסתי את ההזדמנויות שלי, זה הכל", אמר בסיום נדאל, שגם בבואנוס איירס הפסיד בחצי הגמר, "נלחמתי עד הסוף. אני חייב לקבל את זה ולהמשיך לעבוד כדי לשנות את המצב". קואבס יפגוש בקרב את גוידו פז'ה, שניצח 1:6, 4:6 את דומיניק ת'ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully