וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריפין: "מאז שבלאט עזב התחלנו לשחק בהנאה ובדאגה אחד כלפי השני"

ג'נרל מנג'ר הקאבס לא מתגעגע לישראלי: "לא היה זמן לחכות", מודה כי התייעץ עם שחקנים על ההחלטה: "מחובתי לדבר איתם", וחושף: "הציעו טרייד על לברון, סירבתי כי רציתי לחזור הביתה בשלום"

מערכת וואלה!

קצת פחות מחודש עבר מאז הפיטורים המפתיעים של דיוויד בלאט, ובקליבלנד עדיין מנסים להתרגל למצב החדש. מאז קידומו של טיירון לו למאמן ראשי הקאבס עומדים על מאזן 3:9 וממשיכים להוביל בבטחה את המזרח, עם פער של ארבעה משחקים על פני טורונטו. מי שנראה די מרוצה מהמהלך הוא הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין, שהעניק אמש ראיון לפודקאסט של עיתונאי CBS כריס מאניקס וסיפק, בין היתר, סיכום ביניים לקדנציה של לו.

"אנחנו מאוד מרוצים מהשינוי, וגם הקבוצה מגיבה לזה טוב. אני חושב שמאז שעשינו את הצעד הזה התחלנו לשחק בהנאה ובדאגה אחד כלפי השני", אמר גריפין. "יש לנו חלון הזדמנויות קצר, השנים עוברות מהר מאוד ואנחנו רוצים לעשות משהו שלא עשו עדיין בקליבלנד. אין זמן לחכות ולראות מה יקרה. אולי לאנשים מבחוץ ההחלטה לפטר את בלאט הייתה מוזרה, אבל עובדה שהשחקנים שלנו מאוד מחויבים למה שטיי לו מנסה לעשות".

דייויד בלאט דייויד גריפין קליבלנד. AP
לא מתגעגע. גריפין עם בלאט/AP

על החלק של הכוכבים, בדגש על לברון, בתהליך קבלת ההחלטות במועדון: "אמרנו את זה קודם ונגיד את זה שוב - כשאנחנו רוצים לעשות שינוי גדול, נדבר עם כמה שחקנים בחדר ההלבשה, כי הם חלק חשוב מהמשפחה הזאת. חשוב לי מאוד מה הם אומרים. ברור שלברון הוא חלק מזה, הוא מבין ב-NBA יותר מכל אחד אחר, כך שדי עלוב לא להתייעץ עם לברון בדברים כאלה. לדעתי זה דווקא דבר חיובי, כי יש לנו עוד אנשים שיכולים לעזור ולתת חוות דעת שצריך להתחשב בה".

על קווין לאב: "משום מה אנשים רוצים להאמין שקווין צריך להיות במקום אחר. זה התחיל כבר בקיץ שעבר, שהיו שמועות על זה שהוא רוצה לעבור לקבוצה אחרת. אנחנו דיברנו איתו לאורך כל התקופה הזאת, דיברנו איתו גם עכשיו והוא רוצה להיות פה. אולי הסיבה שחושבים שהוא לא מרוצה היא שהמספרים שלו בהשוואה לתקופה במינסוטה ירדו משמעותית. הוא השחקן שעשה את ההקרבה הכי גדולה בסגל שלנו, ומי שמסתכל על זה מבחוץ יכול לקבל את הרושם הלא נכון".

על צ'אנינג פריי: "קיבלנו מה שרצינו. חיפשנו שחקן עם ניסיון שיכול לרווח את המשחק ולשמור על שחקנים בכמה עמדות. לקחנו את השחקן הכי טוב שהיינו יכולים לקבל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
"היו קבוצות שהתקשרו כדי לבדוק אם נעביר אותו". לברון/AP

על האפשרות שיעביר את לברון ג'יימס בטרייד: "היו כאלה שהתקשרו כדי להתעניין, הייתה אפילו קבוצה שהתקשרה ובדקה ברצינות את האפשרות הזאת, אבל כולם יודעים שמבחינתי אסור לגעת בלברון וכולם יודעים שאני חי בקליבלנד ורוצה להגיע הביתה בשלום בסוף היום".

על הניסיון להדביק את הפער מול גולדן סטייט: "לפני שאנחנו חושבים על היריבות מהמערב, צריך לחשוב על היריבות שמחכות לנו במזרח. אנחנו מרוכזים בזה. מה שצריך להדאיג אותנו זה המזרח. אני לא יודע מה זה אומר קונטנדרית או לא".

על הקבוצה שהכי מקשה על הקאבס במזרח: "אני חושב ששיקגו היא המצ' אפ הכי פחות טוב שיכול להיות לנו. היסטורית, אנחנו מתקשים מולם. יש להם קבוצה מגוונת כשהם בריאים, הם מאוד מאומנים והשחקנים שלהם קשוחים מאוד. יש הרבה קבוצות מאומנות במזרח, כך שאף פעם אי אפשר לקחת יום חופש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully