וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "מביך איך שאנחנו יורדים ליגה. לא נלחמים, לא נותנים את הנשמה"

21.2.2016 / 8:20

מכבי נתניה מתכוננת לחיים בלאומית. קורצקי: "לא הגיע לנו כלום מהמשחק". המאמן חשף את הסיבה למכירת שוינפלד: "אם היינו יורדים הוא היה משתחרר ללא תמורה". דין גל ימשיך בשער

one

מבוכה במכבי נתניה מהאופן בו הקבוצה מתפקדת בתקופה האחרונה. "מביש איך שאנחנו יורדים ליגה", אמר גורם במועדון. "לא נלחמים, לא נותנים את הנשמה. ממש מאכזב".

גם המאמן מנחם קורצקי נשמע אמש שבור. "במשחקים הקודמים זה היה נראה יותר טוב למרות שהפסדנו, אבל במשחק הזה לא הגיע לנו כלום. לא יכול להיות שרעננה תרצה יותר מנתניה כשזה אולי אחד הצ'אנסים האחרונים שלנו".
קורצקי חשף במהלך דבריו בסיום המשחק את אחת הסיבות המשמעותיות לשחרורו של ארון שוינפלד להפועל תל אביב. "אם היינו יורדים ליגה והוא היה נשאר איתנו, הוא היה משתחרר חופשי בסוף העונה ונתניה לא היתה מרוויחה עליו שקל", אמר המאמן. היו"ר דורון אוסידון אישר אמש את הדברים וטען כי כאשר הביא את החלוץ לנתניה אחד התנאים שלו ושל סוכנו ליאוניד קרופניק היה שאם הקבוצה תרד ליגה הוא ישוחרר ללא תמורה. בנתניה טענו אמש כי הסיכוי להישאר בליגה יחד עם שוינפלד היה נמוך כך שלפחות רצו בקבוצה להכניס כ-1.6 מיליון שקל עבור 60 אחוז מכרטיסו ולשלם הרבה מאוד חובות שהיו לקבוצה.

מנחם קורצקי מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
"רוצה לבנות לקראת העונה הבאה". קורצקי/מגד גוזני

למרות המצב הקשה וירידת הליגה הבהיר אמש קורצקי כי הוא מעוניין להישאר. "אני רוצה לבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה מהתחלה", הוא אמר בסיום המשחק. "ברגעים האלה אנחנו צריכים למצוא את הדרך להתאחד. אני יכול להבין את הכעס של הקהל ואת המרמור של האוהדים אבל דורון אוסידון לא צריך להיות הכתובת. דורון עושה הכל כדי שהמועדון הזה יתנהל בצורה הכי מקצועית שיש. אנחנו מקבלים את כל התנאים ולא מספקים את התוצאות".

בנתניה מתכוונים לתת לשוער הצעיר דין גל ששיחק אתמול טוב את כפפות השוער גם במשחקים הקרובים. "אם לא יקרה משהו לדין גל, הוא יהיה השוער הראשון עד סוף העונה וימשיך לעונה הבאה", אמר גורם בקבוצה. נתניה גם תאפשר לעוד שחקנים צעירים לצבור דקות וביניהן אילון ירושלמי, אביב אברהם ויאיר זיו. קורצקי הבהיר כי הדבר יעשה בכל זאת בהדרגה. "אני לא רוצה לזרוק כעת את כל הצעירים להרכב כי זה יכול לרסק אותם לשחק במצב בו הקבוצה נמצאת. צריך לעשות את הדברים בהדרגה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 0:1 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully