וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "אם נגיע לפלייאוף העליון, גם המקום הרביעי בהישג יד"

21.2.2016 / 7:18

אופוריה בקבוצה מהמגזר לאחר ה-0:2 על הפועל כפר סבא, שהעלה אותם לשש הראשונות. מחמאות למוגרבי, אבידור והילאל מוסא, שאמר: "להבקיע שער בכורה במשחק כה חשוב - אושר עילאי"

one

שמחה גדולה נרשמה אתמול (שבת) אצל אנשי בני סכנין אחרי הניצחון 0:2 על הפועל כפר סבא שהעלה את הקבוצה למקום השישי, צמוד למקום החמישי בטבלה והבטיח שתהיה חלק משש הגדולות עם תום המחזור. המשמעות ברורה: כעת, גורלם של יוסי אבוקסיס ושחקניו ברגליהם, והפלייאוף העליון מעולם לא נראה קרוב יותר.

בקבוצה כבר יש כאלה שאפילו מפנטזים גבוה יותר. "חשוב מאוד שנסיים בין שש הראשונות", אמר גורם בהנהלת המועדון. "המשחק מול קרית שמונה הופך להיות משחק קריטי מאוד, בייחוד משום שיש לנו את הפועל באר שבע במחזור האחרון, וניצחון על קרית שמונה יכול להבטיח לנו לפני את המקום בפלייאוף. אם אכן נגיע לפלייאוף, גם מקום רביעי שיכול להוביל לאירופה כבר יהיה בהישג יד".

בסכנין היו מלאים במחמאות לפיראס מוגרבי שבחודש האחרון חזר לכושר הטוב שלו אחרי פתיחת עונה לא טובה. מוגרבי עלה אתמול לשחק למרות כאבים בשריר הירך האחורי וכבש את השער הראשון במשחק. גם יובל אבידור, שבישל אותו, זכה למחמאות, ובקבוצה טוענים ששדרג משמעותית את החלק ההתקפי בשבועות האחרונים.

מוגרבי חוגג/אדריאן הרבשטיין

הילאל מוסא שכבש את שער הבכורה שלו בליגת העל זכה למחמאות גם כן. "להבקיע שער בכורה במשחק אולי הכי חשוב העונה זה אושר עילאי", אמר מוסא. "בכל המשחקים שנכנסתי ניסיתי והיו לי מצבים אבל זה לא צלח ואני שמח שהפעם המזל היה איתי. המטרה שלנו לפני המשחק היתה להסתכל למעלה ולא למטה ואני שמח שהשגנו את זה. עכשיו נרצה לנצח את שני המשחקים הבאים ולהתברג בפלייאוף העליון".

אלדר חסאנוביץ' צפוי לחזור לאימונים מלאים השבוע ולחזור לסגל במשחק הבא מול עירוני קרית שמונה, במשחק אליו ינסו להכשיר גם את חאלד חלאיילה. עלא אבו סלאח ייעדר כשבועיים נוספים לפחות.

עוד באותו נושא

יוסי אבוקסיס: "השחקנים יוצאים מהכלל ומוכיחים שיש להם אופי חזק"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully