וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "השחקנים יוצאים מהכלל ומוכיחים שיש להם אופי חזק"

20.2.2016 / 21:18

מאמן בני סכנין מאושר מהמומנטום של קבוצתו, אך נשאר עם הרגליים על הקרקע: "שלוש נקודות חשובות במאבק ההישרדות, בסוף המחזור נוכל להסתכל למעלה". מימר: "יודעים שנצטרך להיאבק עד הסוף"

one

בני סכנין עשתה הערב (שבת) צעד גדול אל עבר הפלייאוף העליון, כשגברה בביתה 0:2 על הפועל כפר סבא. בזכות הניצחון עלתה הקבוצה מהמגזר למקום החמישי, לפחות באופן זמני, ורשמה ניצחון שישי בשבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. לא מספיק? ובכן, בשבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות סכנין גם לא ספגה ולו שער בודד.

"עשינו שלוש נקודות חשובות במאבק ההישארות", אמר יוסי אבוקסיס בסיום. "בסוף המחזור נוכל להסתכל למעלה. תמיד צריך להיות עם יד על הדופק בשביל פלייאוף עליון. זה ברור שנקודות מביאות ביטחון לשחקנים, הם עושים עבודה יוצאת מהכלל והם מוכיחים שיש להם אופי חזק. האמנתי ביובל אבידור והיום הוא נתן כדור יוצא מהכלל והוא עושה עבודה טובה. וונדרסון משתפר ממשחק למשחק, אני שמח בנושא שלו. אהבתי היום את הנוכחות, הגיעו 4,000 איש ואני מקווה שבמשחק הבא יגיעו אפילו יותר, אנחנו צריכים לתת להם סיבות לחייך ולהגיע".

מנגד, המאמן המפסיד שרון מימר אמר: "זו הייתה פרשת דרכים, לצערי הפסדנו ונצטרך לחפש נקודות במקומות אחרים. אני מאוכזב כי חצי השעה הטובה שלנו בסוף המחצית הראשונה לא הבקענו ובמחצית השנייה ספגנו. אנחנו יודעים שנצטרך להיאבק עד הסוף. אין אופוריה, ונעשה את זה על המגרש".

מוגרבי חוגג/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully