וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אושרי רואש ייבדק, בקבוצה מקווים שלא גמר את העונה

21.2.2016 / 6:34

הבלם סובל מחבלה קשה בכף הרגל ויעבור צילום MRI ופענוח אצל מומחה ביום שלישי. אם יצטרך ניתוח יגמור למעשה את העונה. בקבוצה מאוכזבים מההפסד למכבי תל אביב: "עם קצת יותר ריכוז היינו יוצאים עם נקודות"

one

בווידאו: הפועל חיפה מפסידה 2:1 למכבי תל אביב

בלם הפועל חיפה אושרי רואש יעבור ביום שלישי צילום MRI ופענוח שלו אצל רופא מומחה לחבלות בכף הרגל, זאת לאור העובדה שבצוות הרפואי קיים חשש גדול מאוד שהשחקן ייאלץ לעבור ניתוח שלמעשה ישבית אותו עד תום העונה.

רואש ספג מכה קשה נגד עירוני קרית שמונה לפני כחודשיים אך לאחר מכן חזר לשחק, וכעת בקבוצה חוששים שפציעה זו תחייב אותו לעבור ניתוח. עם זאת בחיפה עוד משאירים לעצמם מקום לאופטימיות ומקווים שבבדיקה ביום שלישי יתברר שמדובר בפציעה פחות חמורה ממה שחושבים והשחקן יוכל לחזור בקרוב ולעזור לקבוצה. "אושרי חשוב מאוד למערך שלנו", אמר שחקן בקבוצה, "כולם מחזיקים אצבעות שבאמצע השבוע נקבל בשורות טובות".

שחקן הפועל חיפה אושרי רואש. אדריאן הרבשטיין
דאגה. רואש/אדריאן הרבשטיין

רואש, שבכל מקרה לא צפוי להיות כשיר למשחק הבא מול הפועל רעננה, למעשה יצטרף לברונו פיניירו שלא יוכל לעמוד גם כן לרשותו של אלי כהן בשל חמישה כרטיסים צהובים. אופק פישלר הצעיר צפוי לקבל את המקום בהרכב לצד של טאדאס קיאנסקאס.

בהפועל חיפה יצאו מאוכזבים מההפסד למכבי תל אביב (2:1). בקבוצה היו מרוצים מהעמידה מול ההתקפה של האלופה, אך התאכזבו מההחמצות של שחקני ההתקפה בהזדמנויות הבודדות שקיבלו. "עם קצת יותר ריכוז היינו יוצאים עם נקודות", אמר שחקן בקבוצה, "יש לנו עוד שני משחקים עד לסוף העונה ואנחנו חייבים להוציא נקודות, למרות שמדובר ביריבות קשות".

עוד באותו נושא

אלי כהן אחרי ההפסד למכבי תל אביב: "תחושת פספוס"

לכתבה המלאה
שלומי ארבייטמן שחקן הפועל חיפה מול עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יכול היה להיגמר אחרת. ארבייטמן/יוסי ציפקיס

מי שזכה למחמאות מאנשי הקבוצה הוא לירן סרדל, שימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב גם בשבועות הקרובים. "מאכזב מאוד להפסיד. באנו כדי לקחת נקודות, וזה מאכזב כי עמדנו נכון והגענו למצבים", אמר סרדל, "יכולנו להבקיע. זה הכדורגל ואי אפשר לדעת איך מתפתח המשחק. למכבי יש עומק, הם עשו חילופים והמשחק השתנה לצד שלהם. אנחנו באים כל משחק כדי לתת את הכל. אנחנו מודעים לזה שאנחנו מתחת לקו האדום אבל אנחנו נצא מזה".

על אלי כהן אמר סרדל: "הוא עבד איתנו טקטית וראו את זה על המגרש. אנחנו מאמינים בעצמנו ואם לא היינו מאמינים לא היינו משחקים כדורגל".

תומר סוויסה שחקן הפועל חיפה (שמאל) מול אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יחפשו נקודות במקום אחר. סויסה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully