וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצ'סקו טוטי תקף: "לא יכול להישאר ברומא במצב הנוכחי", והודח מסגל הקבוצה

הקפטן הוותיק של הג'אלורוסי הבהיר: "רוצה לשחק, כואב לי על הספסל, דורש יותר כבוד מהמועדון לו נתתי כל כך הרבה". בתגובה המאמן ספאלטי הדיח אותו מהסגל למשחק מול פאלרמו. הפרישה מתקרבת?

שחקן רומא, פרנצ'סקו טוטי. GettyImages
"ספאלטי? אנחנו אומרים בוקר טוב וערב טוב"/GettyImages

פרנצ'סקו טוטי שולח אזהרה ומבהיר: "אני לא יכול להישאר ברומא במצב הנוכחי". בימים האחרונים גברו ההערכות באיטליה שקפטן רומא הוותיק יפרוש בתום העונה ממשחק פעיל ויעבור לתפקיד ניהולי במועדון, אבל טוטי טוען שהוא מעוניין להמשיך לשחק.

בתקופה האחרונה טוטי כמעט שלא שיחק תחת המאמן החדש של הקבוצה לוצ'יאנו ספאלטי, שהחליף את רודי גרסיה. טוטי, שיהיה בספטמבר בן 40, משחק כל חייו במועדון מהבירה. החוזה הנוכחי שלו מסתיים בסוף העונה וכרגע לא ברור אם יחודש.

"אני עדיין מרגיש כמו שחקן בכושר טוב מבחינה פיזית, ואני רוצה לשחק", אמר טוטי, שסבל השנה מפציעה ארוכה ושותף בליגה האיטלקית חמש פעמים בלבד, כאשר רק פעמיים מתוכן הוא פתח בהרכב. "הפציעה כבר מאחוריי", הבהיר, "אם עכשיו אני לא משחק, זה רק בגלל החלטה טקטית".

על פי הדיווחים באיטליה, יחסיו עם המאמן לוצ'יאנו ספאלטי, שחזר במהלך העונה למועדון לקדנציה שניה, לא טובים. "אני לא יכול להישאר ברומא בצורה הזאת", אמר, "זה כואב לי להיות על הספסל. אני מבין שבגילי אני משחק פחות. אבל לסיים ככה את הקריירה זה רע, גם כאדם וגם לאור מה שנתתי לרומא. אני דורש יותר כבוד על כל מה שעשיתי כאן.

"היחסים שלי עם ספאלטי? אנחנו אומרים בוקר טוב וערב טוב. זה הכל. הוא אמר עליי דברים כל כך יפים בעיתונים, אבל לא בפניי. אני מכבד אותו כמאמן, וחושב שיש לו מה שנדרש כדי להישאר ברומא". האם יפרוש בסוף העונה? טוטי רומז שזו אפשרות: "החוזה שלי נגמר ביוני, אני מחכה לחדשות מהנשיא ואשקול את עתידי. אני מצפה מאנשים להגינות, ושיגידו לי בפנים את האמת ומה המצב האמיתי".

בעקבות הדברים המאמן ספאלטי לא זימן את טוטי למשחק של רומא נגד פאלרמו, ורק העמיק את המתיחות. אם טוטי קיווה שהדברים שלו ישנו מעט את הגישה כלפיו, הרי שהמתקפה התקשורתית גרמה לתוצאה ההפוכה.

עדכון ראשון: 6:45

פרנצ'סקו טוטי, רומא. GettyImages
לא יקום בקרוב מהספסל. טוטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully