וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי באיירן מינכן הניפו שלט נגד גווארדיולה או נגד דרמשטאדט?

אוהדי הבווארים הניפו שלט עם הכיתוב: "פפ מעולם לא היה הקטע שלנו" כתגובה לשלט שתלו אוהדי הלילכיות בסיבוב הראשון. מולר על השער הגדול שלו: "לא מתרגש מזה, שער מכוער שווה אותו דבר"

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן (על הקרקע עם הגב). Lennart Preiss, GettyImages
מולר עם השער הגדול/GettyImages, Lennart Preiss

באיירן מינכן הצליחה לחזור הערב (שבת) מפיגור ל-1:3 מול דרמשטאדט, במסגרת המחזור ה-22 בבונדסליגה. הבווארים, שיפגשו ביום שלישי הקרוב את יובנטוס בשמינית גמר ליגת האלופות, הגדילו את הפער בפסגה ל-11 נקודות, לפחות עד המשחק הקשה של בורוסיה דורטמונד בביי ארנה מול באייר לברקוזן מחר.

במהלך המשחק הניפו אוהדי באיירן מינכן שלט נגד פפ גווארדיולה. על השלט נכתב: "פפ מעולם לא היה הקטע שלנו", כתגובה לשלט שאוהדי דרמשטאדט תלו במשחק הראשון בין השתיים, בה היה כתוב: "החשיש שלנו טוב יותר מהפפ שלכם". כזכור, המאמן הקטלאני לא הסכים להאריך את חוזהו בבאיירן מינכן ויעבור בקיץ לאמן את מנצ'סטר סיטי.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. Lennart Preiss, GettyImages
אז זה נגד גווארדיולה או נגד אוהדי דרמשטאדט? גווארדיולה/GettyImages, Lennart Preiss

בתקשורת הגרמנית התייחסו לשלט ודיברו על נתק בין המאמן לקהל, שזועם על גווארדיולה בגלל שלל סיבות. סיבה אחת עשויה להיות העובדה שהמאמן החליט לא להישאר בבאיירן, סיבה נוספת היא העובדה ששחרר את אגדת המועדון בסטיאן שווינשטייגר ואת הרופא האגדי של המועדון האנס וילהלם מולר וולפרט. עם זאת, לא ברור האם השלט היה כסוג של הומור מול אוהדי היריבה או נגד גווארדיולה.

גווארדיולה עצמו אמר אחרי המשחק: "אני שמח, היינו סבלניים ובעטנו 36 בעיטות לשער. חוץ מ-15 הדקות האחרונות במחצית הראשונה, שיחקנו היטב. היה קשה מאוד נגד כל כך הרבה שחקני הגנה. דרמשטאדט שלחה הרבה כדורים ארוכים והייתה מסוכנת. אני שמח שפרנק ריברי עשה קאמבק, גם אם זה עדיין לא היה ל-90 דקות. ממחר נתחיל להתכונן למשחק ליגת האלופות בטורינו. אני חושב שאנחנו נמצאים בשלב טוב".

תומאס מולר, שכבש צמד - כולל שער ענק שקבע 1:2 - אמר בסיום: "כבשתי שער נחמד, זה הרגיש טוב. הצלחתי לשלוט בכדור די טוב בעזרת החזה ואז מצאתי את הכיוון לשער. אני לא רוצה לעשות יותר מדי מהשער הזה כי אם אני כובש שער מכוער, הוא שווה בדיוק אותו דבר. אנחנו שמחים שהשגנו שלוש נקודות חשובות. נהיה חייבים להיות חכמים יותר בטורינו ביום שלישי, אסור לנו להחמיץ כל כך הרבה". אריאן רובן אמר: "על אף שהיינו בפיגור 1:0, כל הקרדיט לקבוצה. אני חושב שהצגנו משחק טוב, לא הצלחנו לנצל את המצבים במחצית הראשונה. רק רצינו להישאר רגועים וסבלניים. המשכנו לשחק כמו קבוצה עד הסוף ותוגמלנו על זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully