וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה אראני זכתה בטורניר דובאי עם 0:6, 2:6 מול ברבורה סטריצובה

האיטלקייה, המדורגת 22 בעולם, זכתה בתואר התשיעי בקריירה עם ניצחון מול הצ'כית הוותיקה. מארסיי: ניק קיריוס הפתיע עם 4:6, 2:6 את תומאש ברדיך, ישחק נגד מארין צ'יליץ' בגמר. דימיטרוב הפסיד בלריי ביץ'

שרה אראני טניסאית איטלקייה. AP
אראני עם תואר מרשים/AP

שרה אראני הצליחה לרשום הערב (שבת) הישג מרשים כשהביסה 0:6, 2:6 את ברבורה סטריצובה הצ'כית, המדורגת 47 בעולם, וזכתה בטורניר דובאי. האיטלקייה, המדורגת 22 בעולם, זכתה בתואר התשיעי בקריירה שלה והפכה לראשונה מארץ המגף שזוכה בתואר בדובאי אחרי שניצלה את נקודת המשחק החמישית במשחק. "אין לי מילים, אני מצטערת בשביל ברבורה, היא שחקנית מדהימה, אבל אני שמחה מאוד לזכות בתואר הזה", אמרה אראני בסיום.

בטורניר מארסיי מסבב ה-ATP 250 הצליח מארין צ'יליץ' לעלות לגמר. הקרואטי, המדורג 12 בעולם, הצליח לנצח 2:6, 7:6 (3), 3:6 את בנואה פר הצרפתי (22) אחרי שעה ועוד 58 דקות. צ'יליץ' יפגוש בגמר את ניק קיריוס האוסטרלי (41 בעולם), שניצח 4:6, 2:6 את המדורג שמיני בעולם, תומאש ברדיך.

בדלריי ביץ', ראג'יב רם האמריקאי, המדורג 89 בעולם, הצליח להפתיע את גריגור דימיטרוב, המדורג 28 בעולם שאכזב מאוד, עם 4:6, 3:6 אחרי שעה ועוד 12 דקות. האמריקאי בן ה-31 ינסה לזכות בתואר היחידים השלישי בקריירה שלו כשישחק בגמר נגד המנצח בין חואן מרטין דל פוטרו לסם קוורי. הבולגרי בן ה-24 ממשיך לאכזב.

מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. AP
ניצחון מרשים. צ'יליץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully