וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 45 דקות לחמד בתבוסה של ברייטון. 90 לביטון בניצחון סלטיק

החלוץ הישראלי נכנס עם פתיחת המחצית השנייה ב-4:1 נגד קרדיף סיטי. כיאל ישב על הספסל. ביטון וסלטיק גברו 0:3 על אינברנס, 75 דקות לקהת בתיקו של אוסטריה וינה, בכורה לשטראוס

תומר חמד שחקן ברייטון. Charlie Crowhurst, GettyImages
לא הושיע. חמד/GettyImages, Charlie Crowhurst

* תומד חמד שיחק 45 דקות בתבוסה של ברייטון 4:1 לקרדיף סיטי במחזור ה-31 בצ'מפיונשיפ. החלוץ הישראלי נכנס במקום סטיב סידוול עם פתיחת המחצית השנייה, כשהסיגלז כבר היו בפיגור 3:0. בירם כיאל ישב על הספסל, אבל לא שותף. ברייטון תתארח אצל בריסטול סיטי ביום שלישי ואז שני הישראלים אמורים לשוב להרכב.

* רועי קהת שיחק 75 דקות ב-2:2 הביתי של אוסטריה וינה נגד מאטרסבורג. הסגולים נקלעו לפיגור 1:0 בדקה ה-16, אבל עד המחצית הפכו ל-1:2 בזכות שער עצמי של מיכאל נובאק ופנדל מוצלח של אלכסנדר גורגון. מאטרסבורג השוותה בדקה ה-89. קהת הוחלף בדקה ה-75 על ידי מרקו מיילינגר.

* ניר ביטון שיחק 90 דקות ב-0:3 הביתי של סלטיק על אינברנס במחזור ה-26 בליגה הסקוטית. גארי מקאיי-סטיבן (54) ולי גריפית'ס (59, 90) כבשו עבור הבויז, שממשיכים להוליך את הטבלה הסקוטית.

* רם שטראוס ערך את הופעת הבכורה שלו בשער פולי טימישוארה הרומנית, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול יאשי. שטראוס נכנע לשער של אנדריי קריסטאה בדקה ה-75, אבל שלוש דקות לאחר מכן אובידיו פופסקו איזן. השוער הישראלי ספג כרטיס צהוב בתוספת הזמן.

בהמשך:

19:30: רד בול זלצבורג (עומר דמארי) - אלטאך

ניר ביטון שחקן סלטיק. GettyImages
ניצחון קל. ביטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully