וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: נהריה ביד אליהו, הפועל תל אביב בירושלים

אחרי הזכייה בגביע המדינה, וללא סמית' ורנדל, ינסו השחקנים של טבק לנקום בצפוניים (19:35, ספורט 5). האלופה תרצה להתאושש על חשבון השחקנים של אברהמי, באטל מחוץ לסגל (21:05, ערוץ 1)

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל ירושלים מול הפועל אילת

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם גיא פניני, אלייז'ה מילסאפ, דווין סמית'. ברני ארדוב
יירדו לקרקע אחרי הזכייה בגביע ויחזרו לליגה. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-20 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם שני משחקים מרתקים. מכבי תל אביב, אחרי הזכייה בגביע המדינה ביום חמישי, תנסה להמשיך את המומנטום החיובי ועל הדרך לנקום בעירוני נהריה על ההפסד בעין שרה בסיבוב הראשון (70:76 לעירוני נהריה). הפועל ירושלים תרצה לסיים את התקופה הרעה שלה כשתארח בביתה את הפועל תל אביב, ללא טיילור באטל שנשאר מחוץ לסגל (79:81 לירושלים בדרייב אין בסיבוב הראשון). שתי הקבוצות יפרדו משחקן נבחרת ישראל לשעבר דרור חג'ג', שפרש מכדורסל בעונה שעברה, בטקס מרגש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גל מקל שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול מכבי אשדוד/באר טוביה. ברני ארדוב
מקל ומכבי תל אביב רוצים לחזור לליגה כמו שצריך/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - עירוני נהריה (19:35, ספורט 5)

אחת העונות הקשות בהיסטוריה של מכבי תל אביב קיבלה מפנה חיובי ביום חמישי עם זכייה שביעית ברציפות בגביע המדינה, עם ניצחון יפה במשחק הגמר על מכבי אשדוד/באר טוביה. הקבוצה של ז'אן טבק חגגה את הזכייה בגביע, אך גם שם יודעים שאם לא יצליחו לזכות באליפות בסיום העונה הנוכחית, העונה הזאת תחשב לגרועה ביותר של המועדון אי פעם. במכבי היו מרוצים מהשילוב בין שלישיית הגארדים - גל מקל, יוגב אוחיון וטיילור רוצ'סטי, שחזר לעצמו במשחקי הגביע, ומקווים כי השלושה יוכלו למשוך את הקבוצה קדימה גם בתקופה הקרובה. הצהובים באים במטרה לנקום בנהריה על ההפסד המפתיע בסיבוב הראשון, אך יצטרכו לעשות זאת ללא בריאן רנדל הפצוע, דווין סמית' שיעבור בימים הקרובים ניתוח שישבית אותו בחודש הקרוב, ודראגן בנדר. דגן יבזורי ישוב לסגל.

אל פגרת הגביע יצאה עירוני נהריה עם ניסיון חשוב על הפועל חולון, שהיה הרביעי בחמשת המחזורים האחרונים של הקבוצה, והסגולים מוצאים את עצמם לקראת סיום הסיבוב השני במקום הרביעי בטבלה, במרחק סביר אפילו מהמקום השני בו נמצאת מכבי תל אביב. בנהריה מרוצים מאוד מהיכולת של השחקנים בתקופה האחרונה, ובמהלך הפגרה קיימו משחק אימון נגד חולון אותו ניצחו ב-37 הפרש. בצוות המקצועי מודעים לשיפור ביכולת של מכבי תל אביב מהמשחקים האחרונים, ומהרצון של הצהובים לנקום על ההפתעה מהסיבוב הראשון, והמטרה תהיה להשאר כמה שיותר זמן במשחק כדי לא לתת למארחים הזדמנות לברוח מוקדם. כריס אוואנס נשאר מחוץ לסגל של נהריה זה משחק שלישי ברציפות.

ליאור אליהו, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חוזרים לליגה. אליהו/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (21:05, ערוץ 1)

אלופת המדינה אמנם עדיין מוליכה את טבלת ליגת העל, אך היא נמצאת בתקופה הכי רעה שלה העונה. ירושלים סיימה לפני כשבוע וחצי את העונה האירופית שלה עם הדחה בשלב הבתים השני של היורוקאפ ללא ניצחונות, וביום ראשון ספגה מכה נוספת, ששמטה יתרון מבטיח נגד הפועל אילת בבית בדרך להפסד הליגה החמישי שלה העונה. בירושלים מחפשים אחר חיזוק לסגל, כשכעת מונה רק 4 זרים, ולא מן הנמנע שבשבועות הקרובים יצטרף גארד או שחקן פנים לסגל. בקבוצה קיימו שיחה עם אוהדי הקבוצה אתמול כדי להרגיע את האכזבה, והם מקווים לתמיכה גדולה במשחק נגד הפועל תל אביב. מי שנמצא בכושר פחות טוב הוא ליאור אליהו, שהיה חלש בשני המשחקים האחרונים באירופה, וקלע רק 6 נקודות בהפסד לאילת.

אחרי שבועיים ללא משחק מאז הניצחון החשוב על בני הרצליה, בהפועל תל אביב מגיעים לארנה בירושלים כדי לנסות ולהתקרב שוב אל האזור שמוביל לרבע גמר הפלייאוף בסיום העונה. הקבוצה של שרון אברהמי ניצחה בארבעה מששת משחקי הליגה האחרונים שלה, אך בעקבות הניצחונות של הפועל אילת, היא עדיין לא מצליחה לסגור על המקום השמיני המיוחל. האדומים ביצעו במהלך הפגרה שינוי בסגל כשצירפו את הפורוורד דמטריוס קונגר, ששיחק לאחרונה בליגה היוונית, וכעת מחזיקה הפועל חמישה זרים, כשבמשחק נגד ירושלים לא יתלבש הגארד טיילור באטל, שעשוי לשלם את המחיר על יכולתו החלשה ולעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully