וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: "נוליטו ישחק בברצלונה החל מהקיץ הקרוב"

"ספורט" הקטאלני מדווח שחלוצה של סלטה ויגו יגיע כבר ביולי, לאחר שלואיס אנריקה פנה להנהלת קבוצתו בנושא. בספרד טוענים שליאו מסי וניימאר ינסו לעזור לסוארס לזכות בנעל הזהב

one

הסוף לשמועות בנוגע לנוליטו? "ספורט", הקטאלני מדווח הבוקר (שבת) שחלוץ סלטה ויגו, נוליטו בן ה-29, יעבור לברצלונה בקיץ הקרוב. נוליטו, שגדל ששיחק בעבר אצל הקטאלנים, היה מבוקש כבר זמן רב על ידי הקבוצה של לואיס אנריקה, כשהפעם נראה שהעסקה סגורה, כך על פי הדיווח. ביומון הספרדי טוענים שלואיס אנריקה פנה להנהלה ודרש שנוליטו יגיע בקיץ - ונענה בחיוב. נוליטו משחק זו העונה השלישית במדי ויגו כשהעונה מצא את הרשת שמונה פעמים בליגה, לעומת 13 שערים שכבש בעונה שעברה.

בנושא אחר, בספרד טוענים שליאו מסי וניימאר החליטו לחבור יחדיו כדי לעזור לחברם לואיס סוארס לזכות בנעל הזהב - תואר המוענק לכובש המצטיין בליגות הבכירות באירופה בסיום העונה. לסוארס כרגע 24 כיבושים בדיוק כמו גונסאלו היגוואין, כשבמקום השלישי במרוץ לנעל הזהב נמצא ז'ונאס מבנפיקה, לו 23 כיבושים. על פי הדיווח, הארגנטינאי והברזילאי יוותרו על שערים על מנת לנסות ולקדם את חלוץ נבחרת אורוגוואי במעלה טבלת הכיבושים האירופית.

יאגו אספס, נוליטו, שחקני סלטה ויגו. רויטרס
יעבור בקיץ? נוליטו חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully