וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של פרדראג ראיקוביץ': "נכשל ניסיון להעבירו לאנגליה בינואר"

על פי זוראן סטויאדינוביץ', שוער מכבי תל אביב היה קרוב למעבר לפרמיירליג בחלון ההעברות האחרון: "לא הצלחנו להשיג לו רשיון עבודה ולכן ההעברה נפלה. קשה יותר להעביר שחקנים המשחקים בחו"ל"

one

מכבי תל אביב רשמה בקיץ האחרון את ההעברה הגדולה ביותר בתולדות המועדון, כשרכשה מהכוכב האדום בלגרד את השוער הצעיר והמבטיח, פרדראג ראיקוביץ', תמורת שלושה מיליון יורו. הצהובים רכשו את השוער כשהקעה עתידית, מתוך מחשבה שיימכר בסכום גבוה בהרבה בשנים הבאות.

אלא שעל פי סוכנו של השחקן, זוראן סטויאדינוביץ', ראיקוביץ' היה קרוב לעזיבה כבר בחלון ההעברות האחרון בינואר - כחצי שנה בלבד לאחר שהגיע לישראל. על פי סטויאדינוביץ', השוער הצעיר ניסה להשיג אישור עבודה כדי לעבור לפרמיירליג, אך בשל העובדה שלא שיחק ב-75 אחוזים ממשחקיה האחרונים של נבחרת סרביה - כפי שנדרש בפרמיירליג - לא השלים את המעבר.

"היה קל הרבה יותר להעביר אותו לקבוצה גדולה באנגליה אם היה נשאר בסרביה", אמר סטויאדינוביץ' בראיון לאחד האתרים הגדולים בסרביה. "לא אחשוף באיזו קבוצה מדובר, אך ההעברה נפלה בשל בעיות עם אישור העבודה. תראו למשל את מרקו גרויץ', שעבר מהכוכב האדום לליברפול. תמיד קשה יותר להעביר שחקנים שנמצאים בקבוצות אחרות בחו"ל, מאשר כאלו אשר משחקים בליגה שלנו".

שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
בינתיים, הוא נשאר במכבי תל אביב. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully