וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת: נבחרת הנשים מארחת את בוסניה

אחרי שפתחו את המוקדמות עם שני הפסדים, השחקניות של עדן ענבר ינסו לשמור על סיכוי להעפיל ליורובאסקט 2017 כשיארחו את הנבחרת הבוסנית (19:40, ספורט 5+). לפני המשחק ייערך טקס פרידה מלירון כהן

שחקנית נבחרת ישראל בכדורסל נשים לירון כהן. מגד גוזני
נפרדת מהנבחרת. כהן/מגד גוזני

נבחרת ישראל בכדורסל נשים תערוך מחר (שבת) את משחקה השלישי במסגרת מוקדמות יורובאקסט 2017 כשתארח בדרייב אין בתל אביב את נבחרת בוסניה (19:40, שידור ישיר בספורט 5+, כניסה חופשית). הנבחרת של עדן ענבר מגיעה למשחק מהמקום האחרון בבית לאחר שהפסידה בשני המשחקים הראשונים לטורקיה בחוץ ולרומניה בבית, ואם היא רוצה לשמור על סיכוי להעפיל למשחקים היא חייבת לנצח את הבוסניות בבית. בהמשך השבוע תפגוש הנבחרת את טורקיה החזקה.

באיגוד הכדורסל עושים מאמץ גדול להביא קהל גדול ככל הניתן למשחק ועשרות אוטובוסים יביאו אוהדים מכל רחבי הארץ. בנובמבר כאשר הנבחרת ארחה את רומניה צפו במשחק כ-2,200 צופים ובאיגוד מצפים להגיע לכמות דומה לזו. לפני המשחק יקיים איגוד הכדורסל טקס פרישה מיוחד ללירון כהן, שיאנית ההופעות ומלכת הנקודות של נבחרת ישראל בכל הזמנים.

עדן ענבר מאמן נבחרת הנשים בכדורסל. מגד גוזני
רוצה לשמור על סיכוי להעפיל. ענבר/מגד גוזני

הנבחרת תחסר בצמד המשחקים האלו את הרכזת נעמי קולודני הפצועה ואת מקומה בסגל תופסת אורטל אורן. הצוות המוביל ימשיך להיות הוותיקות שי דורון, קטיה לויצקי, אלישיה קלארק, נעמה שפיר, קטיה אברמזון, שירן צעירי, וליעד סואץ קרני, אבל צוות המאמנים בראשות עדן ענבר עשוי לתת דקות משחק גם לצעירות ובעיקר לאופיר בנט.

הבוסניות התחמשו במתאזרחת לינט קייזר עם גובה של 1.93 מ'. מדובר בסנטרית של גלאטסריי שקולעת במעמידה ביורוליג נותנים נהדרים של 16 נקודות ו-6.4 ריבאונדים. על פי המידע שיש בידי הנבחרת, קייזר נפצעה לאחרונה, אבל ככל הנראה תשתתף במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully