וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל חולון יורדת לאילת

הקבוצה של עודד קטש, שניצחה בשלושה מתוך ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, תנסה להצמד עוד קצת לצמרת כשתפגוש את האחרונה בטבלה (20:00, ספורט 5) שמגיעה ללא מייק מוסר הפצוע. ראמל בראדלי צפוי לשחק

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל אילת 92:83 להפועל ירושלים

המחזור ה-20 בליגת העל ייפתח מחר (שבת) במשחק בו תארח הפועל אילת את הפועל חולון (20:00, שידור ישיר בספורט, שופטים: דודי רומנו, צחי הבדלי ודוד קולנגי). במשחק הראשון שנערך העונה בין הקבוצות בחולון, ניצחה הקבוצה הביתית את זאת מהדרום 78:81 בזכות 20 נקודות של אייל שולמן ו-16 של דודו שמריז. המפגש יהיה ה-26 בין הקבוצות בליגה הסדירה בכל הזמנים, כשהמאזן עומד על 12:13 לטובת אילת, שניצחה בשמונה מתוך 11 משחקי הבית שלה נגד חולון.

הפועל אילת מגיעה להתמודדות לאחר שניצחה בשלושה מתוך ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, ונצמדה למכבי אשדוד/באר טוביה במקום השביעי. בקבוצה הדרומית היו מאוד מרוצים מהיכולת והאופי שהפגינו השחקנים בניצחון בשבוע שעבר על הפועל ירושלים, ויודעים שאם ימשיכו במגמה הזאת גם בשבועות הקרובים, יוכלו לחזור ולהצמד לצמרת כפי שעשו בשנים האחרונות. קאליף ווייאט, שנזרק מהאימון לפני המשחק נגד ירושלים, והצטיין בניצחון על האלופה, ירצה להמשיך ולהוכיח שהוא עדיין אותו שחקן מצוין מסיום העונה שעברה. מצד שני יקוו באילת להרבה יותר מלקווינטון רוס המאכזב שרושם 7 נקודות ו-7.8 ריבאונדים בארבעה משחקים עד כה.

הפועל חולון מגיעה למשחק פצועה וחבולה, אך חמור מכך עמוק במקום האחרון בטבלה. הקבוצה של דן שמיר, שנמצאת במרחק משחק וחצי מתחת לקו האדום, קיבלה השבוע מכה נוספת עם הידיעה כי מייק מוסר, שסובל מזה זמן רב מכאבים בברכו, יצטרך לנוח תקופה ארוכה ולמעשה סיים את העונה. בחולון לקחו את מוסר למומחה נוסף כדי לבדוק אפשרות שימשיך לשחק למרות הפציעה, ולסכן את עצמו, אך בכל מקרה הוא לא אמור לשחק בהתמודדות באילת ויקבל החלטה לגבי אפשרות זו רק בתקופה הקרובה. ראמל בראדלי, שסוחב פציעה ברגלו כבר למעלה מחודש, צפוי לשחק. בחולון יודעים שאם לא יצליחו להפתיע את אילת, או לנצח בשבוע הבא את הפועל תל אביב, הם צפויים לפתוח את הסיבוב השלישי במקום האחרון בטבלה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully