וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוטבול ליקס" חושף: כך ריאל מדריד מנעה מדי מריה לשחק בברצלונה

אתר הדלפות הכדורגל חושף שבחוזה ההעברה של הארגנטינאי למנצ'סטר יונייטד ב-2014 יש סעיף לפיו האנגלים היו צריכים לפצות את הבלאנקוס ב-50 מיליון יורו אם היו מוכרים אותו לקטלאנים

אתר "פוטבול ליקס", אתר הדלפות הכדורגל המקביל ל"וויקי ליקס" ממשיך לעשות שמות בריאל מדריד ואחרי שחשף את חוזה הקנייה של גארת' בייל ואת חוזהו של חאמס רודריגס, האתר חושף היום את החוזה שחתם המועדון עם מנצ'סטר יונייטד למכירתו של אנחל די מריה.

אנחל די מריה פריס סן ז'רמן חוגג שער. AP
ריאל עשתה הכל כדי שהוא לא יעבור לברצלונה. די מריה/AP

בחוזה שנחשף באתר מתברר שריאל מדריד ניסתה למנוע מכירה של די מריה מיונייטד לברצלונה על ידי סעיפי פיצוי נפרדים שמצויינים בחוזה. על פי החוזה במידה שמנצ'סטר יונייטד הייתה מוכרת את הארגנטינאי לברצלונה עד קיץ 2015, היא הייתה צריכה לפצות את ריאל מדריד ב-50 מיליון יורו. אם המכירה לברצלונה הייתה מתבצעת עד קיץ 2016 סכום הפיצוי היה יורד ל-40 מיליון יורו. ומה קורה אם יונייטד הייתה מוכרת את די מריה לקבוצה ספרדית אחרת חוץ מברצלונה אחרי קיץ 2017? ובכן, על פי החוזה המפורט האנגלים לא היו צריכים לפצות את ריאל במקרה כזה.

די מריה עבר עונה איומה במנצ'סטר יונייטד, אבל פרח מחדש בפריס סן ז'רמן העונה אצל לורן בלאן. בריאל חששו שדי מריה יעבור ליריבה השנואה בצל השמועות שנפוצו שהקטלאנים מעוניינים בארגנטינאי שיחבור למסי עוד כשזה שיחק בריאל מדריד.

מתברר שריאל מדריד "ביטחה" את עצמה גם במכירתו של מסוט אוזיל לארסנל, כאשר גם בחוזהו של הגרמני היה סעיף שלפיו לריאל מדריד יש זכות להטיל וטו על מכירה של אוזיל מארסנל לקבוצה ספרדית אחרת, כשהמטרה כמובן הייתה שהשחקן לא יעבור מהתותחנים לשורות ברצלונה היריבה.

יש לציין כי זו לא פעם ראשונה וגם לא פעם שנייה שהאתר הזה חושף חוזים מתוך ריאל מדריד, כאשר האתר כבר הדליף את חוזה ההחתמה של גארת' בייל מטוטנהאם ומוקדם יותר גם חשף את חוזהו של חאמס רודריגס בשורות הבלאנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully