וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח חי לקראת משחקי שבת: ברק לוי לא בסגל נתניה, סה עשוי לחזור לסגל

בנתניה הופתעו שהשוער הודיע שהוא לא כשיר לרעננה, כשקורצקי כבר החליט לפני כן לספסלו. חלוץ מכבי ת"א עשוי לחזור מול הפועל חיפה, בניון צפוי לפתוח מול הפועל ת"א, שתערוך מבחן כשירות לשוינפלד

one

בווידאו: המפגש האחרון בין מכבי חיפה להפועל תל אביב

משחקי המחזור

בני סכנין - הפועל כפר סבא (שבת, 18:30). שופט: ארז פפיר

הפועל רעננה - מכבי נתניה (שבת, 15:30, ספורט 1). שופט: עמית אלנקוה

מכבי חיפה - הפועל תל אביב (שבת, 20:00, ספורט 1). שופט: רועי ריינשרייבר

מכבי פתח תקוה - הפועל קרית שמונה (שבת, 19:00). שופט: לירן וקסברגר

מכבי תל אביב - הפועל חיפה (שבת, 17:45, ספורט 1). שופט: אלי חכמון

הפועל עכו - בית"ר ירושלים (ראשון, 20:15, ספורט 1). שופט: אלון יפת

הפועל באר שבע - בני יהודה (שני, 20:55, ערוץ 1). שופט: זיו אדלר

seperator

15:00, הפועל כפר סבא: אוהד כהן יעבור מחר מבחן כשירות בסיומו יוחלט אם יוכל לשחק מול בני סכנין. השוער הוותיק חזר השבוע להתאמן אך הבוקר באימון המסכם שוב הרגיש את שרירי המפשעה קצת מתוחים. במידה שלא יוכל לשחק ימשיך בן רהב בין הקורות. טל בנש ויאניס פאפאדופולוס חזרו אמנם להתאמן השבוע אחרי פציעות ארוכות אך שוב לא יהיו בסגל. גם הקרואטי דינו שקבורץ יחסר בגלל פציעה. (יניב טוכמן).

14:15, הפועל תל אביב: ארון שוינפלד עושה סימנים חיוביים ואמור לפתוח, כאשר אלטמן נמצא בכוננות להחליפו. התלבטות בין בומבה לבן רייכרט. גוטליב יחליף את אבו עביד המוצהב (עמית גולדשטיין).

13:12, מכבי פתח תקוה: עידן שמש חולה ולא ייכלל בסגל. עומר דנינו סובל ממתיחה בשריר התאומים וגם הוא יחמיץ את המשחק. רן בן שמעון אמר לשחקנים באימון: "הכול קורה אצלכם כל.כך לאט. כולם מתלוננים על החברים שלהם אבל אף אחד לא עושה הגנה" (אורן קורנפלד)

13:10, הפועל חיפה: מריאן אנטולוביץ' יפתח לראשונה בהרכב על חשבונו של ניב אלטמן. גם אלי אלבז ייכנס להרכס על חשבונו של ז'רקו קוראץ'. לירן סרדל ישוב לקישור האחורי (שלמה וייס).

13:07, הפועל תל אביב: ארון שוינפלד ערך אימון חלקי ועדיין בספק למשחק מחר. החלוץ יעבור מחר מבחן כשירות ואם לא יוכל לשחק, מסתמן שעומרי אלטמן יעלה במקומו בהרכב (עמית גולדשטיין).

13:00, מכבי נתניה: בקבוצה הופתעו הבוקר כשברק לוי הודיע כי הוא לא כשיר למשחק מחר מול הפועל רעננה. לוי לא היה מתוכנן לפתוח מאחר שמנחם קורצקי החליט כבר במהלך השבוע להוריד אותו לספסל. לוי טען הבוקר כי הוא סובל ממתיחה במפשעה ולספסל יוקפץ מחר שוער הנוער תומר ליטבינוב. במהלך האימון הבוקר נפצע אמייה טגה ולא יהיה בסגל. עומר ורד יפתח כמגן ימני במקום אביעד בורלא והקבוצה תמשיך עם שלושה בלמים. איציק כהן התאושש מפציעתו ויפתח על הספסל. בסיום האימון קיבלו השחקנים משכורות. (יניב טוכמן).

12:35, מכבי תל אביב: בנוהל הרגיל יקיים פטר בוס את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל חיפה רק לפנות ערב אחרי כניסת השבת. על פי האימון אתמול קיים סיכוי סביר שאורלנדו סה או טל בן חיים הבלם יכללו בסגל. השניים גם ערכו אימונים אישיים במהלך השבוע ביומיים המנוחה שהעניק בוס לשחקניו ונראה כי התגברו על פציעותיהם. בוס יצטרך להחליט אם לפתוח בהרכב עם עמרי בן הרוש שחוזר מהשעיית כרטיסים צהובים או להמשיך בעמדת המגן השמאלי עם אבי ריקן (יניב טוכמן).

שחקן הפועל תל אביב, ארון שוינפלד. ברני ארדוב
עדיין בספק. שוינפלד/ברני ארדוב

12:10, הפועל רעננה: חיים סילבס צפוי להמשיך לפתוח עם דיאן ראדוניץ', שמעמדו בקבוצה עדיין לא ברור. הקרואטי זכה השבוע לשיחת ניעור והשחקנים מעידים כי זה סייע לו קצת לשנות את הגישה. ברק בדש חזר להתאמן השבוע אבל חששוב בכאבים והוא צפוי להיעדר מהסגל. סילבס צפוי לבצע שינוי בחלק האחורי כשליאור לוי יתפוס את מקומו של עדי נמני (אורן קורנפלד)

11:45: הפועל חיפה: אושרי רואש לא התאמן היום ולא יהיה בוודאות בסגל למשחק מחר מול מכבי תל אביב. במועדון החליטו שרואש יעבור צילום MRI בתחילת השבוע הבא כדי לברר מדוע הוא מתקשה לחזור מהחבלה ממנה הוא סובל בקרסול. (שלמה וייס)

11:05, עירוני קרית שמונה: שלומי דורה יחסר את עודד אלקיים הפצוע כאשר לפחות לפי התרגול אתמול המאמן החדש ימשיך עם אותו הרכב שפתח בהפסד להפועל כפר סבא (שלמה וייס)

10:20, הפועל חיפה: האדומים יצטרכו להסתדר מול מכבי תל אביב עם סגל חסר. מהראן לאלה לא ישחק בשל הניתוח שעבר בתוספתן וחנן ממן ויוסי דורה ייעדרו בשל צהובים. אושרי רואש בספק גדול למשחק ומעריכים שלא יהיה בסגל (שלמה וייס)

10:10, מכבי חיפה: אלירן עטר ייעדר ואת מקומו יתפוס יוסי בניון, שנראה שיהיה כשיר למשחק, כשלצדו ישחקו שוב גילי ורמוט וגליינור פלט. לודוביק אוברניאק המאכזב ימצא את עצמו בחוץ כשבמקומו תורגל רומאריו פירס. בהגנה, אוראל דגני עשוי לפתוח על חשבון מארק ואליינטה או אייל משומר. ואליינטה ערך אתמול שיחה עם רוני לוי אך לא בטוח שיהיה כשיר, מה שעשוי להשאיר את המגן הימני בותיק בהרכב (איציק יצחקי)

שחקן הפועל חיפה אושרי רואש. אדריאן הרבשטיין
יחמיץ את מכבי תל אביב? רואש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully