וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מנצ'סטר יונייטד מחו נגד השחקנים, ויין רוני יעבור לסין?

אחרי עוד הפסד מביך למידטיילנד, האוהדים שהגיעו לדנמרק צעקו לשחקנים "אתם נראים כמו חרא". שנחאי מציע לקפטן השדים האדומים שכר של 500 אלף פאונד בשבוע, ואן חאל מיואש

לואי ואן חאל, מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"אין בעיה של גישה". ואן חאל/GettyImages

גולת הכותרת של החצי הראשון של שלב 32 האחרונות בליגה הארופית היא ללא ספק הפסדה הסנסציוני והמביך של מנצ'סטר יונייטד 2:1 למידטיילנד. השדים האדומים הפסידו רק בסוף השבוע האחרון לסנדרלנד, מהחלשות בפרמיירליג, ולא הצליחו להתאושש גם על חשבון אלופת דנמרק. בגרמניה, דורטמונד ניצחה בקרב ענקיות 0:2 את פורטו. אקס מכבי תל אביב פאולו סוזה ייצא לגומלין בלונדון לאחר 1:1 ביתי עם טוטנהאם. ליברפול סיימה ב-0:0 מול אוגסבורג במשחק הראשון של יורגן קלופ בגרמניה מאז עזב את דורטמונד.

אוהדי יונייטד מביעים דעתם על מצב הקבוצה בסיום המשחק

ממפיס דפאי שחקן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) חואן מאטה. רויטרס
ממפיס דפאי שחקן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) חואן מאטה/רויטרס

מי ששוב פישלה בגדול היא מנצ'סטר יונייטד שהובכה עם 2:1 בחוץ מול מידטיילנד. יונייטד עוד הובילה במשחק, אך שער שספגה על סף הירידה למחצית כנראה היה יותר מידי עבורה, במחצית השניה הדנים השלימו את המהפך, והיא תאלץ לעבוד קשה באולד טראפורד על מנת לעלות. לואי ואן חאל נאלץ לפתוח ללא השחקן החשוב ביותר שלו העונה, השוער דויד דה חאה, שנפצע בחימום.

"אני חושב שזה חוק מרפי, להגיע למשחק עם רשימה של 13 פצועים ורגע לפני שריקת הפתיחה נוסף עוד אחד לרשימה", אמר ההולנדי לאחר המשחק, "דקה לפני המחצית זה זמן לא טוב לספוג. במחצית השניה אני חייב להודות שמידטיילנד היו ראשונים לכל כדור וזה היה מאכזב". ואן חאל הגן על שחקניו ואמר: "אין בעיה של גישה. כולם רוצים לשחק טוב. לא יהיה קל אבל אנחנו חייבים לעלות".

הקשר הותיק, מייקל קאריק, היה מעט פחות סלחן כלפי התצוגה של הקבוצה: "היכולת והתוצאה לא מספיק טובות, חייבים להשתפר, האוהדים היו פה בשבילנו והיינו צריכים לנצח בשבילם. דבר החיובי היחיד הוא שיש עוד הזדמנות לתקן, אנחנו רוצים לחזור לנצח משחקים".

ובינתיים, באנגליה מדווחים שווין רוני כוכבה של יוניייטד קיבל הצעת עתק מקבוצה סינית, ככל הנראה שנחאי של סוון גוראן אריקסון שמציעה לשדים האדומים כ-27 מיליון פאונד עבור השחקן. אם חשבתם שהסכום שהסינים מציעים ליונייטד לא כזה גבוה, אז על פי הדיווחים הסינים מציעים לשחקן עצמו שכר של לא פחות מ-500 אלף פאונד בשבוע (!) בחוזה לשלוש שנים. שנחאי, בשורותיה משחקים גם אסמואה ג'יאן הגנאי ואלקסון הברזילאי, מעוניינת להשקיע כ-75 מיליון פאונד עבור שלושה כוכבים כשרוני הוא גולת הכותרת שלה.

שחקני דורטמונד חוגגים. AP
בקלות. שחקני דורטמונד חוגגים/AP

במשחק נוסף, שהיה עשוי בקלות להגיע בשלבים מאוחרים יותר, ואפילו מתאים גם לשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות, ניצחה דורטמונד את פורטו ויצרה לעצמה מקדמה רצינית לקראת הגומלין. תומאס טוכל מרוצה, אך בטוח שדבר לא הוכרע: "זו רק מחצית. אני מצפה שהם יהיו טובים יותר עם דנילו פריירה ומקסי פריירה. אני מצפה לפורטו במלוא היכולת אצלם בבית עם הקהל שלהם. נצטרך לשחק טוב מאוד כדי להעפיל".

מאמן פורטו, חוסה פסיירו: "מודה לאוהדים שהגיעו לגרמניה. היה משחק קשה, נגד קבוצה חזקה. שיחקנו עם מספר שחקנים שלא שיחקו בעמדות הרגילות שלהם. היינו מצוינים בהגנה. היינו צריכים להעז יותר. אפשר לעלות".

תומאס טוכל מאמן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
"זו רק מחצית". טוכל/GettyImages

מאמן פיורטינה, פאולו סוזה, סיכם את התיקו הביתי עם טוטנהאם: "שיחקנו מול קבוצה מצוינת. הם מהירים, פיזיים וטכניים ומשחקים עם מנטליות התקפית. השתפרנו במהלך המשחק בזכות החילופים ".

מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו: "עד שספגנו שיחקנו טוב מאוד, שלטנו ויצרנו מצבים. לאחר השער שלהם איבדנו קצת שליטה. אני מרוצה מההופעה סך הכל, שמחים שהבקענו".

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. AP
"השתפרנו בזכות החילופים". סוזה/AP

יורגן קלופ, לאחר התיקו המאופס באוגסבורג: "הכל בסדר. עשינו 0:0 בחוץ. היו לנו רגעים נהדרים, בעיקר במחצית השניה, של החזקת כדור ומסירות טובות. היו גם רגעים פחת טובים. יש סיכוי במשחק הבא מקווה שננצל אותו. צריך להיות מרוכזים בגומלין ולהראות שאנחנו רוצים לעלות לשלב הבא. הם יבואו להגן ולצאת למתפרצות. לא הצלחנו להבקיע שער חוץ אז עכשיו נצטרך לנצח בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully