וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל באר שבע: "אנחנו לא דורסים? כנראה שהלחץ במכבי גדול"

19.2.2016 / 14:30

שחקני באר שבע עונים לפטר בוס. במועדון לא אהבו את ציטוטי מאמן מכבי תל אביב: "שיבדוק מה קרה מול בית"ר והפועל". ברדה התאמן כרגיל, במועדון מבטיחים: "בארץ אובידיו הובאן ישחק רק אצלנו"

one

הפועל באר שבע מוליכה בשבועות האחרונים את ליגת העל וזו הסיבה שבגללה חלק משחקניה לא אהבו את הציטוטים של ראשי מכבי תל אביב בימים האחרונים. "קראתי שבוס אמר שאנחנו לא דורסים, יכול להיות שמכבי דורסת יותר מאיתנו?", אמר אחד השחקנים בטון תקיף.

"בוא ניקח את המשחקים האחרונים, אתה רואה שליטה ברורה שלנו ומכבי מאוד מתקשה בשבוע שאחרי מול אותה היריבה. שבוס יבדוק מה קרה מול בית"ר והפועל, אנחנו ניצחנו ומכבי לא, הרווחנו עוד ארבע נקודות במאבק, זה בטח לא קרה כי הם דרסו את הליגה. לא מובן לי איך קבוצה שלא דורסת יכולה להעביר ביקורת על קבוצה שיודעת לנצח משחקים שהיא לא?". שחקן אחר אמר: "במכבי אומרים שסיפור של אליפות חדש לנו כדי להעביר את הלחץ אלינו. אני רוצה להזכיר שאמרו את זה גם על קריית שמונה בעונת האליפות. הניצחון בבלומפילד הוא לא ניצחון של אופי? בוס מדבר על לחץ, אבל בינתיים הלחץ הוא במכבי יותר מאשר אצלנו. כנראה שהלחץ שם יותר גדול ממה שחושבים". אגב, חלק מהשחקנים דיברו על הציטוטים של מאמן מכבי תל אביב והשמיעו את דעתם בשיחות סגורות בעניין.

שחקני הפועל באר שבע אליניב ברדה בן שהר מהראן ראדי. קובי אליהו
לא דורסים? שחקני באר שבע/קובי אליהו

במועדון מקווים להשאיר את אובידיו הובאן וג'ון אוגו בעונה הבאה. כפי שפרסמנו בשבועות האחרונים, במועדון חושבים למכור את הקשר הניגרי, שמצדו הבהיר במהלך השבוע בתקשורת בארצו כי המטרה היא לעבור לאנגליה ובשל כך חבר לסוכן שמתמחה בהעברת שחקנים לשם. לגבי הובאן, במועדון לא אהבו את המגעים עם הפועל תל אביב בעניינו אבל חושבים כי הסיבה העיקרית לעיכוב נובעת מהעובדה שישתתף ביורו. "אנחנו מאמינים שבארץ הובאן ישחק רק בבאר שבע. אוגו? שחקן נהדר עם המון פוטנציאל, אבל צריך לזכור שבקרוב הוא יהיה בן 28, ולא יהיה פשוט להוציא אותו לאנגליה", אמר גורם במועדון. השחקן, אגב, מכוון בין היתר גם לליגה הבלגית. באר שבע תדרוש עבורו 1-1.5 מיליון יורו. הקפטן אליניב ברדה שקיבל אישור לחזור היום לאימונים ינסה להתאמן. עוד לפני האימון במועדון היו אופטימיים לגבי האפשרות שישחק מול בני יהודה ביום שני.

מאור מליקסון עדיין פצוע ולא יטול חלק במשחק. גם הובאן יחסר בשל צבירת כרטיסים צהובים. וובה בראון צפוי לפתוח בהרכב לצד אוגו וראדי. העובדה שבן ביטון ושיר צדק ספגו ארבעה כרטיסים צהובים מונעת ממתן אוחיון לצאת בינתיים לניתוח והוא יעשה זאת בזמן הקרוב. בן ביטון פצוע ולא התאמן. בכל מקרה הוא לא ייקח חלק במשחק בגלל אירוע משפחתי. אליניב ברדה התאמן כרגיל.

במועדון החליטו כי בשל הביקוש הרב לכרטיסים למשחק מול הפועל כפר סבא במחזור הבא, תיערך הגרלה בין בעלי המנויים לגבי הזכות לרכישת כרטיס למשחק. רוכשי מנוי החוץ יוכלו לרכוש כרטיס ללא הגרלה. ההרשמה להגרלה תימשך עד יום ראשון בצהריים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully