וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוס: "מכבי רגילה להיאבק על תארים, להפועל באר שבע זה חדש"

מאמן מכבי תל אביב שוב התייחס למוליכה לפני המשחק מול הפועל חיפה בשבת (17:45): "ארצה לראות את הפועל באר שבע כשתגיע תקופה פחות טובה". בן בסט: "אין לי חיים קלים במכבי, יש תחרות קשה על הסגל"

one

בווידאו: תקציר הנצחון של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי נתניה

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס, דיבר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים לקראת משחק הקבוצה נגד הפועל חיפה (שבת, 17:45, ספורט1). לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה הצהובים חזרו לנצח בשבוע שעבר, כשגברו על מכבי נתניה 1:3 והורידו מעט את מפלס הלחץ בקרית שלום. אחרי מספר מחזורים בהם הפועל באר שבע היא זו ששיחקה לפני מכבי, הפעם שחקניו של בוס יקבלו הזדמנות לצמק את הפער בצמרת לשתי נקודות בלבד, לפני משחקה של באר שבע.

בוס פתח ואמר: "פעם שעברה אמרתי שזה לא חסרון שאנחנו משחקים אחרי הפועל באר שבע, אז הפעם לא אגיד שזה יתרון שאנחנו משחקים לפניהם. כל המשחקים של ב"ש צמודים, הם לא דורסים והלחץ תמיד עליהם. מכבי רגילים להיאבק על תארים ולב"ש זה חדש".

"ב"ש לא מאבדת נקודות בתקופה האחרונה, אבל אני מסכים שהאליפות תוכרע רק בסוף. לאורך כל העונה יש תקופות פחות טובות, וארצה לראות מה יקרה שזה יקרה לב"ש".

"כל המשחקים קשים וצמודים, אנחנו כובשים קצת יותר שערים. יהיה לחץ בפלייאוף בכל שבוע. הדרך שבה אנחנו רוצים לשחק הופכת לברורה יותר לשחקנים. אנחנו עובדים כל יום ואני מקווה שהשחקנים לא יחשבו על דרך המשחק, פשוט יעשו אותה. אני לא רואה את זה במשך 90 דקות, אלא בחלקים מהמשחק. זה משתפר, כל פעם שאנחנו מאבדים את הכדור, אנחנו צריכים לקחת אותו בחזרה במהרה".

"ראיתי את המשחקים האחרונים של הפועל חיפה. אני יודע שהמאמן השתנה התחלף ותמיד קשה לדעת מה תעשה קבוצה עם מאמן חדש. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. גל אלברמן התאמן ביומיים האחרונים והוא יצטרף אלינו לאימון היום, כמו גם אורלנדו סה".

שחקן מכבי תל אביב, עדן בן בסט. קובי אליהו
חוזר לתלם. בן בסט/קובי אליהו

עדן בן בסט התייחס למשחק מול האקסית ואמר: "הפועל חיפה נתנה לי הרבה ואני החזרתי למועדון. זה מחמם. זה עוד משחק מבחינתי, צריך להשאיר את הסנטימנטים בצד ולקחת 3 נקודות".

"הפועל חיפה זה מועדון שמעריך אותי ומכבד אותי מאוד. זה החמיא לי שהם רצו, אבל הראש שלי רק במכבי תל אביב וידעתי שאני אשאר פה. אני מצפה לשחק כמה שיותר, כי אני חושב שהמקום שלי על המגרש. אני לא רוצה להתייחס למה שהיה עם יוקאנוביץ', יש מאמן עם דרך שונה שאני מתחבר עליה".

"אני מרוצה במכבי תל אביב, נכון שאין לי פה חיים קלים וקרו דברים שלא ציפיתי, אבל אני מקבל יותר דקות בתקופה האחרונה ומקווה שזה יימשך".

"היו כמה קבוצות שהתעניינו בי, אבל ידעתי שזה רק ספקולציות ודיבורים. אני שמח שנשארתי ואני צריך לעבוד קשה כי יש פה תחרות קשה. לא קל להיכנס לסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully