וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רומן אברמוביץ' מתייעץ עם אברהם גרנט בנוגע לזהות המאמן הבא של צ'לסי"

ב-'טלגרף' דווח שהבעלים של צ'לסי נעזר במאמנו לשעבר בחיפוש אחרי מחליפו של חוס הידינק. המועמדים המובילים: סימאונה, סמפאולי, קונטה ואלגרי. בדיווח אף נטען שמאמן נבחרת גאנה הוא שהמליץ לאוליגרך הרוסי לרכוש את באבה רחמן

one

על פי דיווח ב"טלגרף" הבריטי, רומן אברמוביץ' מתייעץ עם אברהם גרנט ברצינות רבה בנוגע לזהות של מאמנה הבא של צ'לסי. הקבוצה הלונדונית תיפרד מחוס הידינק בקיץ אחרי שההולנדי מונה מלכתחילה למאמן זמני במקום ז'וזה מוריניו המפוטר. ההשערות הן שבין המאמנים שנלקחים בחשבון נמצאים דייגו סימאונה, חורחה סמאפולי, אנטוניו קונטה ומסימליאנו אלגרי.

גרנט שמאמן היום את נבחרת גאנה, מקורב מאוד לאברמוביץ', שכבר מינה אותו בעבר לתפקיד של מנהל מקצועי וחבר דירקטוריון. אחרי שז'וזה מוריניו פוטר בפעם הראשונה, סמוך לתחילת עונת 2007/8, גרנט אף מונה למאמן הקבוצה. כרגע לא נראה שיש אפשרות שהוא יחזור לתפקיד הנוצץ, בטח אחרי שנחל כישלונות עם פורטסמות' ו-ווסטהאם בשני הג'ובים האחרונים שלו בממלכה, אבל הבעלים של הבלוז מתייעץ איתו. על פי "טלגרף", גרנט היה זה שהמליץ לאברמוביץ' לרכוש את המגן השמאלי באבה רחמן.

על פי התקשורת האנגלית, גם חוס הידינק עצמו יחווה את דעתו בנוגע למאמן הבא של האלופה היוצאת. עוד בין האנשים שדעותיהם נלקחות בחשבון: המנהל הטכני מייקל אמנלו וחברת ההנהלה מרינה דרנובסקיה. לבסוף אברמוביץ' יהיה כמובן זה שיכריע.

אגב, בתקשורת האנגלית גם מדברים על האפשרות שצ'לסי לא תצליח להגיע לסיכום עם מאמן בעל שם עולמי ושהבעלים ייבחר במישהו שכבר עובד כעת בפרמיירליג. בין השמות שהוזכרו כמועמדים ניתן למצוא את קלאודיו ראניירי (לסטר סיטי), מארק יוז (סטוק סיטי) ומאמן בורנמות' אדי האו, שמאוד מוערך בצ'לסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully