וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא צסק"א מוסקבה: "מונס דאבור לא יגיע אלינו בחלון ההעברות הנוכחי"

יבגני גינר התייחס לאפשרות שחלוצה בן ה-23 של גראסהופרס יגיע לקבוצתו בראיון שהעניק לאחד האתרים הגדולים ברוסיה: "לא חושב שקבוצתו תשחרר אותו לפני חלון ההעברות של הקיץ"

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
צפוי להישאר בשוויץ. דאבור/GettyImages

חלון ההעברות ברוסיה טרם נסגר, אך נראה שחלוץ גראסהופרס, מונס דאבור בן ה-23, לא יגיע בסופו של דבר לצסק"א מוסקבה או לוקומטיב מוסקבה, שהוזכרו כמועמדות לקלוטו כבר החלון ההעברות הנוכחי.

ביום שלישי פורסם ראיון בתקשורת הרוסית עם מנכ"ל צסק"א מוסקבה, שטען שדאבור מעניין מאוד את הקבוצה, אך הדרישות הגבוהות של קבוצתו השוויצרית עשויות לטרפד את העסקה. היום התייחס לנושא גם נשיא הקבוצה, יבגני גינר, שעל פי דבריו, דאבור לא יגיע לצסק"א מוסקבה בחודש הקרוב ואם אכן יעשה את המעבר יהיה זה רק בחלון ההעברות של הקיץ.

"אני לא חושב שמונס דאבור יהיה בצסק"א מוסקבה בתקופה הקרובה", אמר גינר בראיון לאתר "ספורט אקספרס". "גראסהופרס לא תיתן לו אישור לעזוב לפני סיום העונה".

דאבור נהנה מעונה נהדרת במדי החרגולים וכבש 11 שערי ליגה ב-17 הופעות אליהם הוסיף גם 11 בישולים. הוא הוזכר כמועמד לקבוצות רבות במהלך חלון ההעברות של ינואר, באיטליה, גרמניה ובצרפת, אך בסופו של דבר תג המחיר הגבוה של החלוץ טרף את הקלפים, והוא ככל הנראה יישאר אצל החרגולים עד לתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully