וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: דשון סימס חתם

18.2.2016 / 10:59

הפורוורד האמריקאי (28, 2.03) ששיחק לפני שנתיים בגלבוע/גליל ורשם 14.1 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק, יהיה הזר הרביעי בסגל של נתי כהן במקומו של אוסבי שגמר את העונה

one

בווידאו: ניצחונה של מכבי קרית גת על מכבי אשדוד/באר טוביה

אחרי למעלה מחודש עם שלושה זרים, מכבי קרית גת צירפה זר רביעי - הפורוורד דשון סימס, ששיחק לפני שנתיים בגלבוע/גליל, ובכך השלימה את הסגל עד לסיום העונה. סימס ניהל מגעים עם הקבוצה מזה כשבועיים, לאחר שביקש לעזוב את קבוצתו בלבנון שמפאוויל, ובקרית גת עשו מאמצים לצרפו. סימס חבר למרקו קילינגסוורת', אלאנדו טאקר ופול דילייני.

סימס (28, 2.03), יליד דטרויט, הוא בוגר אוניברסיטת מישיגן משנת 2010, כשבשנתו האחרונה רשם 16.8 נקודות ו-7.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר שנבחן במדי בוסטון ודאלאס יצא לאירופה וחתם בפאוק סלוניקי, אך לאחר זמן קצר עזב ושיחק במיין מליגת הפיתוח. בעונת 2011/12 יצא שוב מארצות הברית כדי לחתום בליגה הקוריאנית והרשים עם 23.9 נקודות ו-9.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. אחרי עונה אחת בליגה הלבנונית ומבחנים בבוסטון סלטיקס הגיע לגלבוע/גליל של שרון דרוקר ורשם 14.1 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה חזר לליגה בקוריאה ובמרץ 2005 חזר ללבנון כשחתם בשמפאוויל.

קרית גת יצאה לפגרת הגביע אחרי שלראשונה העונה רשמה שני ניצחונות רצופים ופתחה פער של משחק וחצי מהפועל חולון האחרונה בטבלה. בקבוצה מקווים כי צירופו של זר רביעי יעזור להם להמשיך את המומנטום ולברוח מהמקום שמוביל לליגת המשנה בסיום העונה. הקבוצה תצא ביום שני למשחק חוץ קשה נגד בני הרצליה בחוץ.

שחקן הפועל גלבוע/גליל, דשון סימס, מול שחקן מכבי תל אביב, אלכס טיוס. ברני ארדוב
חוזר לישראל. סימס מול טיוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully