וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזיאה סוואן: "למכבי תל אביב יש מסורת, היא תבוא להילחם ולחפש דם"

18.2.2016 / 8:48

הגארד האמריקאי של מכבי אשדוד מוכן לגמר גביע המדינה (21:00, ספורט 5): "אסור להתרגש יותר מדי, זה רק 40 דקות, זה לנצח או למות. אין מחר". כ-5,000 אוהדים יגיעו מעיר הנמל

מערכת וואלה!

מכבי אשדוד/באר טוביה תעלה הערב (חמישי) לראשונה בתולדותיה לגמר גביע המדינה כשתפגוש ביד אליהו את מכבי תל אביב (21:00, ספורט 5). הקבוצה של צביקה שרף עסקה ביומיים האחרונים בהורדת עומסים לאחר ההארכה הכפולה נגד מכבי ראשון לציון בחצי הגמר, ובהכנות טקטיות שכללו צפיות בווידאו. אשדוד כבר ניצחה את מכבי תל אביב פעמיים העונה ולמרות הנחיתות האיכותית, במועדון מאמינים שניתן להפתיע את מחזיקת הגביע בשש השנים האחרונות.

"יש אווירה נהדרת, כולם מרוכזים, ונמשוך את זה למשחק", אמר אייזיאה סוואן, "כולם אומרים שמכבי לא כל כך טובה השנה, אבל אנחנו מכירים אותם. יש להם מסורת, הם לא מוותרים. הם יבואו להילחם ויחפשו דם. אנחנו צריכים להיות מוכנים רגשית, מנטאלית ופיזית, נצטרך לתת הכול. אסור להתרגש יותר מדי, זה רק 40 דקות, זה לנצח או למות. אין מחר".

סוואן שב-2010 זכה באליפות עם הפועל גלבוע/גליל, הוסיף: "נצטרך להיות מרוכזים מההתחלה, לשים לב למשימות בהגנה, נקווה שלא נקלע כל כך רע מחוץ לקשת. תהיה מלחמה ומי שירצה את המשחק יותר, ינצח. אני לא מכיר את המאמן של מכבי, אני מכיר את המאמן שלנו ויודע שהוא מוטיבטור גדול. צביקה מאמן מצוין. אנחנו באים עם מוטיבציה גדולה ורוצים לעשות היסטוריה".

באשדוד מתרגשים מאוד מהמשחק ועשו ביומיים האחרונים מאמצים גדולים לרכוש כמה שיותר כרטיסים ולהביא כמה שיותר אוהדים למשחק הגדול, כשגם ראש העיר יחיאל לסרי נרתם למשימה. ההערכות הן שבין 4,000 ל-5,000 אוהדים מעיר הנמל יגיעו למשחק, הרבה יותר מהמצופה בתחילה. כ-30 אוטובוסים, על בסיס כל הקודם זוכה, ייצאו ממקיף ז' בעיר בשעה 18:00.

החדשות, הכתבות, הסטטיסטיקות לקראת גמר גביע המדינה

שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה, אייזה סוואן. קובי אליהו
אשדוד מלאה במוטיבציה. סוואן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully