וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון שוינפלד: "הדרבי התל אביבי? הייתה לי צמרמורת במשך 90 דקות"

חלוץ הפועל תל אביב התראיין לאתר אמריקאי וסיפר: "הדרבי היה בלתי יאמן, אווירה שלא חוויתי מעולם. נבחרת ישראל? יהיה מדהים לקבל זימון". החלוץ התאמן בנפרד מחבריו וההערכה שלא יהיה כשיר למכבי חיפה

one

ההצלחה של ארון שוינפלד בתחילת הדרך שלו בהפועל תל אביב, כמו גם החדשות על כך שהוא מועמד לזימון לנבחרת ישראל, נשמעו גם בקרב חובבי הכדורגל במדינת טנסי, גם הוא נולד. הלילה (בין רביעי לחמישי) פורסם ראיון קצר איתו באתר האינטרנט Johnson City Press, שמסקר בעיקר את הנעשה בטנסי.

"התחלתי לבדוק כל אפשרות שהייתה לי", סיפר החלוץ בן ה-25 כיצד הוא הגיע מה-MLS לליגת העל, "ידעתי שאוכל לקבל דרכון ישראלי, כך שהתחלנו ליצור קשר עם קבוצות שם. הרבה קבוצות גדולות רצו שאהיה חלק מהסגל שלהן וזה נתן לי הרבה ביטחון ביכולת שלי".

שוינפלד סיפר גם על הדרבי התל אביבי, בו כבש את שער הבכורה שלו בישראל: "זה היה בלתי יאמן. האווירה במשחק הייתה דבר שלא חוויתי מעולם. האבוקות בהתחלה, האוהדים ששרים לאורך כל המשחק, הייתה לי צמרמורת לאורך 90 דקות".

החלוץ נשאל על האפשרות שישחק בנבחרת ישראל והשיב: "יהיה מדהים לשחק ברמה הבינלאומית, אני חושב שזה החלום של כל כדורגלן. המטרות שלי בישראל הן לזכות באליפות עם הפועל תל אביב ולשחק בנבחרת. בסופו של דבר אני רוצה שבסוף הקריירה אוכל להסתכל אחורה ולהיות מרוצה ממה שעשיתי".

בנושא אחר, החלוץ ערך היום אימון אישי בנפרד מחבריו, וכשניסה להצטרף לאימון, סבל מכאבים ברגלו. כרגע, ההערכה היא ששוינפלד לא ישחק מול מכבי חיפה בשבת, למרות שהוא צפוי לנסות ולהתאמן גם מחר.

ארון שוינפלד שחקן הפועל תל אביב מול עדי נמני שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
"המטרות שלי בישראל הן לזכות באליפות עם הפועל תל אביב ולשחק בנבחרת". שוינפלד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully