וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילברט ארינאס ללייקרס: "תנו לי חוזה כדי לצפות במשחק האחרון של קובי"

אייג'נט זירו מחפש פתרון למצוקת הכרטיסים למשחק ההסטורי: "רוצה לשבת על הספסל, אך לא במקום של היברט ולא ליד וורלד פיס או יאנג". עוזר המאמן של סקרמנטו, ואנס וולברג, פוטר בניגוד לדעת ג'ורג' קארל

קובי בראיינט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
יזכה להפרד ממנו מקרוב? בריאנט/AP

בעוד כחודשיים תגיע לסיומה הקריירה של קובי בריאנט, מגדולי השחקנים בתולדות ה-NBA, כאשר לוס אנג'לס לייקרס תארח את יוטה ג'אז. מעריצים רבים של הבלאק ממבה יישבו בסטייפלס סנטר לערב בלתי נשכח ויחזו בפרידה הסופית שלו מהליגה הטובה בעולם, אך רבים אחרים יישארו מאוכזבים וייאלצו לצפות במשחק בטלוויזיה, שכן כל הכרטיסים למשחק ההיסטורי כבר אזלו.

אך לא כולם מוכנים לקבל את רוע הגזירה. גילברט ארינאס, רכז העבר ב-NBA, שקבוצתו האחרונה הייתה שנגחאי שארקס מהליגה הסינית, הגה רעיון מקורי - הוא יחתום בלייקרס לעשרה ימים, ויצפה בקובי מנופף לשלום ישירות מספסל הקבוצה הביתית.

בפוסט משעשע שפירסם באינסטגרם, פירט אייג'נט זירו כיצד לא הצליח לשים את ידו על כרטיס למשחק הנחשק, ואת הפתרון היצירתי שלו לבעיה: "ניסיתי להשיג כרטיס למשחק הבית האחרון של קובי והם נגמרו. אבל כולכם יודעים שיש לי תכניות גיבוי. אני מסתכל על הספסל של הלייקרס ומוצא שם את רוי היברט, מאטה וורלד פיס וניק יאנג. להם יש מקומות טובים לראות את המשחק".

ארינאס מציע לליקרס לתת לו חוזה לעשרה ימים, שייגמר בדיוק ביום המשחק, ומבטיח לשלם על המושב שלו. יש לו גם בקשות מאוד ספציפיות בקשר למקום בו יישב.

"לא רוצה לשבת איפה שוורלד פיס יושב, המקום שלו כל כך רחוק בפינה, שבפעם שעברה שהייתי חשבתי שהוא מאבטח", הוא כתב, "אל תושיבו אותי ליד היברט או יאנג, היכולת שלהם נראה לי מדבקת. רוצה לשבת הכי רחוק שאפשר מביירון סקוט"

את הפוסט סיים הרכז, שהשתתף שלוש פעמים במשחק האולסטאר, בקריאה לכל מי שיכול לעזור לו להשיג את מבוקשו. יקבל חוזה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן סקרמנטו קינגס ג'ורג' קארל. AP
לא אהב את ההחלטה. קארל/AP

סקרמנטו פיטרה את עוזרו של קארל בניגוד לדעתו

נמשכת ההידרדרות ביחסים בין סקרמנטו קינגס והמאמן ג'ורג' קארל. עוזר המאמן, ואנס וולברג, פוטר בניגוד לדעתו של קארל. וולברג נחשב לגאון התקפי והיה אחראי על תרגילי ההתקפה של סקרמנטו תחת המאמן המתנדנד, וכעת, על פי הדיווחים, מחפשת הקבוצה לצרף עוזר מאמן בעל אופי יותר הגנתי.

ג'נרל מנג'ר הקבוצה, ולאדה דיבאץ הסביר: "קיבלנו החלטה קשה לאחר מחשבות רבות לגבי מה שהכי טוב לקבוצה, אנחנו רוצים להודות לואנס על תרומתו לארגון ולאחל לו הצלחה בהמשך". באשר לתגובתו של קארל להחלטה, אמר דיבאץ: "כמובן שהוא לא אהב את זה, אבל הרגשתי שיש לעשות מעשה כדי לזעזע את המערכת".

קארל לעומת זאת סיפק תגובה כועסת ומופתעת כשהגיב: "להחליף עוזר מאמן זו לא ההחלטה שלהם, זו ההחלטה שלי. אני לא מאמין שיש מושיע הגנתי בחוץ. ספר התרגילים ההגנתי שלנו עבה מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully