וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס מאשים: "פלורנטינו פרס כל הזמן מדבר עם התקשורת"

יותר מחודש אחרי שפוטר מריאל מדריד, המאמן לשעבר יצא למתקפה: "ברגע שפרס חושב שמשהו לא טוב, המאמן בבעיה. הוא תמיד בסביבה, כל הזמן. רונאלדו היה מרוצה, זידאן עושה בדיוק מה שאני עשיתי. הבעיה של ריאל? שברצלונה כל הזמן מנצחת"

one

בווידאו: תקציר ה-2:4 של ריאל מדריד על אתלטיק בילבאו בשבת

בזמן שריאל מדריד עשתה צעד משמעותי לעבר רבע גמר ליגת האלופות עם ניצחון 0:2 ברומא, מאמנה עד לתחילת החודש שעבר, רפא בניטס, ששימש כפרשן בפאנל של BT ספורטס לצד ריו פרדיננד, מייקל אואן וגארי ליניקר, יצא למתקפה מפתיעה נגד הנשיא פלורנטינו פרס, שהיה האיש שהחתים אותו בקיץ ולמעשה היחיד שרצה אותו במועדון.

רפא בניטס מאמן ריאל מדריד עם הנשיא פלורנטינו פרס. רויטרס
אין הנחות. רפא בניטס עם פלורנטינו פרס בימי הקיץ האופטימיים/רויטרס

"אתם צריכים להבין בדיוק מה קרה בשנים האחרונות", אמר בניטס באולפן. "אתם יכולים לראות את קמאצ'ו, דל בוסקה, פלגריני, מוריניו, אנצ'לוטי - לא קל לאמן שם. אתה צריך לעשות הכול בצורה מושלמת. ברגע שמשהו לא טוב, או שהיו"ר חושב שמשהו לא טוב, יש לך בעיה".

בניטס הסביר: "ברור שהציפייה היא להשתפר בסוף העונה, בזכות הניסיון שצוברים עם שני משחקים וחמישה אימונים בשבוע. אני באמת חושב שיכולנו להצליח, אבל הם היו יותר מדי לחוצים. האוהדים היו עצבניים, הנשיא היה עצבני, והם החליפו מאמן. הבעיה שברצלונה זוכה כרגע בתארים ומנצחת, אז קשה לעבוד בריאל מדריד. גם ריאל מנצחת, אבל ברגע שלברצלונה הכול הולך וריאל כל הזמן מחליפה מאמנים, אז זו בעיה עבור ריאל. הם עקביים, וזה המפתח לזכייה בתארים".

על הנשיא פרס: "יש לחץ תמידי מצד הנשיא. הוא תמיד בסביבה, מדבר עם השחקנים, מדבר עם התקשורת. כל הזמן, כל יום. זה לא קל עבור למאמן, במיוחד כשאתה מודע לספינים. הוא עשה עבודה טובה בכל הנוגע לצד העסקי, ריאל נזקקה לשיפור שם. בצד המקצועי הוא בבעיה".

על כריסטיאנו רונאלדו: "הוא היה מרוצה מאופן האימונים כי התאמנו עם הכדור. היו לנו שחקנים מהשורה הראשונה בעולם, הם נהנו להתאמן עם הכדור. הוא ווינר, מאוד תחרותי והוא רוצה כל הזמן לנצח ולכבוש שערים. זה בסדר".

על מחליפו זינדין זידאן: "הוא עושה בדיוק את מה שאני עשיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully