וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "יום מיוחד. כריסטיאנו היה מדהים, אבל כולם היו מדהימים"

מאמן ריאל מדריד חגג את ה-0:2 ברומא, שקירב מאוד את קבוצתו לרבע הגמר. ספאלטי: "כשנותנים לריאל מעט, היא עושה הרבה". וגם: כל המספרים, כולל הנתונים האדירים של רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. AP
ממשיך לספור. רונאלדו/AP

מספרי הערב

* פרנצ'סקו טוטי (39 ו-143 ימים) הפך לשחקן השדה שלישי הכי מבוגר שלוקח חלק במשחק נוקאאוט בליגת האלופות. מקדימים אותו ריאן גיגס (40 ו-123 ימים) ופאולו מאלדיני (39 ו-252 ימים).

* כריסטיאנו רונאלדו הפך לשחקן הראשון בתולדות המפעל שמבקיע 40 שערי נוקאאוט. כמה מדהים הנתון הזה? רק עשרה שחקנים אחרים הבקיעו 40 שערים או יותר בליגת האלופות בכלל, כולל שלב הבתים.

* הפורטוגלי שיחק את משחקו ה-56 בשלב הנוקאאוט של האלופות, והשווה את שיאו של צ'אבי.

* בחמש העונות האחרונות שלו בליגת האלופות כבש רונאלדו 50 שערים - 21 יותר מכל שחקן אחר.

* הפורטוגלי חגג הערב את שערו ה-12 העונה באירופה. הוא רודף אחר שיאו של רדמאל פלקאו, שכבש 18 שערים אירופיים בפורטו ב-2010/11.

* אחרי ארבעה הפסדים וארבע תוצאות תיקו, ריאל מדריד ניצחה משחק ליגת האלופות על אדמת איטליה לראשונה מאז ה-8 בדצמבר, 2004 (אז זה נגמר ב-0:3 על רומא).

* קיילור נבאס שיחק שבע פעמים העונה בליגת האלופות, ושבע פעמים שמר על רשת נקייה.

* הקוסטה ריקני מדורג שלישי ברשימת הרצפים הכי ארוכים ללא ספיגה בתולדות המפעל עם 623 דקות. לפניו רק אדווין ואן דר סאר (657) ויינס להמאן (853).

* רק קבוצה ספרדית אחת הודחה מהמפעלים האירופיים לאחר שניצחה את המשחק הראשון מבין שניים בשלב נוקאאוט בשני שערים או יותר (ברצלונה, ב-1984 מול מץ).

* בכלל, ב-347 משחקי הנוקאאוט האירופיים שהסתיימו ב-0:2 לקבוצת החוץ, רק תשע קבוצות הצליחו להפוך את הקערה ולהשלים מהפך בסיכום המשחקים.

* חסה חגג שער בכורה בליגת האלופות, והפך לשחקן הבית הראשון של ריאל מדריד שמבקיע במפעל הגדול מכולם מאז אלברו מוראטה ב-2014.

חסה חוגג שער עם שחקני ריאל מדריד. AP
שער בכורה באלופות. חסה/AP

התגובות

"זהו יום מיוחד, כולנו מאושרים", אמר זינדין זידאן. "ידענו שזה הולך להיות קשה, ונלחמנו. רומא לחצו עלינו. זה נורמלי, זו ליגת האלופות. לכריסטיאנו היה משחק מדהים, אבל לכולם היה משחק מדהים. המפגש עוד לא הסתיים, זו תוצאה טובה אבל עדיין צריך לשחק את הגומלין. הלילה נלך לישון שמחים".

סרחיו ראמוס אמר בסיום: "אני שמח מאוד, עשינו צעד חשוב אל עבר רבע הגמר. חובה לציין את עבודת הצוות שלנו. השער של רונאלדו היה מכריע, חסה הראה שכשהוא עולה לכר הדשא, יש לו מה להוכיח. כולם באותו ראש של זידאן, כולנו מאוד שמחים ממנו".

חסה, שחגג שער בכורה בליגת האלופות, התמוגג: "רונאלדו שמח, אבל אני שמח עוד יותר כי כבשתי לראשונה באלופות. אני מאוד מעריך את האמונה של זידאן בי, הוא עזר לי מאוד, ומקדיש את השער לביתי ולמשפחתי".

חאמס רודריגס אמר: "כריסטיאנו רונאלדו כבש גולאסו. ידענו שיהיה קשה. אנחנו מאוד מאחדים, והגנתית, היינו טובים מאוד".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: ריאל מדריד ניצחה 0:2 בחוץ את רומא

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. GettyImages
בהחלט יכול לחייך. זידאן/GettyImages

לוצ'יאנו ספאלטי אמר בסיום: "הקהל הריע לנו בסיום כי הוא ראה מאמץ גדול, וידע שזה לא הספיק לנו. אני לא רוצה לדון בכושר הגופני שלנו, כדי שזה לא ייראה כמו צירוץ. אני לא רוצה להגיד לשחקנים שלי שהם נחותים מבחינה פיזית, הם צריכים להוכיח את עצמם. ברור שיש לנו עוד עבודה, אבל אנחנו בדרך הנכונה. אני חושב ששיחקנו מצוין במחצית השנייה, אבל אם אתה נותן לריאל מדריד קצת, היא תהפוך את זה להרבה".

אלסנדרו פלורנצי המאוכזב סיכם: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה, מול יריבה מהדרג העליון ביותר, שתיאבק עם עוד שתיים-שלוש קבוצות על התואר. צריך גם מזל מול ריאל והשופט פספס פנדל שהגיע לי. אנחנו מתוסכלים, כי שיחקנו באמת טוב והתוצאה הזו לא מגיעה לנו. האוהדים מחאו לנו כפיים בסוף כי הם ראו רומא טובה, שנתנה הכל עד לדקה האחרונה. רונאלדו? אסור לאפשר לו כלום, אבל הייתי ממש חסר מזל שהבעיטה שלו פגעה בי והלכה בכיוון השער בגול, כי זה יכול היה ללכת לכל מקום".

יוליאן דראקסלר שחקן וולפסבורג חוגג שער. רויטרס
מאושר לכבוש בליגת האלופות. יוליאן דראקסלר/רויטרס

במשחק השני, וולפסבורג השיגה ניצחון חוץ יקר 2:3 במגרשה של גנט, אבל השאירה עניין לגומלין אחרי שספגה פעמיים ב-10 הדקות האחרונות. יוליאן דראקסלר כיכב עם צמד נפלא וסיכם: "אני תמיד שמח כשאני כובש, וכמובן שליגת האלופות זה משהו מיוחד עבורי".

הבלם דאנטה הוסיף: "גנט הימרה על התקפה בדקות האחרונות והצליחה לצמק ל-3:2, אבל זו תוצאה טובה מאוד מבחינתנו. למדנו אותם היטב, הפתענו אותם ולחצנו מאוד גבוה. נצטרך כמובן להיות זהירים בגומלין, אבל הביטחון עדיין בצד שלנו".

סוון קומס, הקפטן של גנט ומי שכבש את השער הראשון של הבלגים, אמר: "המחצית הראשונה הייתה מאוד צמודה, אבל השער שספגנו פגע לנו במוראל, ומשם זה הידרדר. ספגנו שני שערים מהירים, אבל לא הרמנו ידיים. ה-3:2 נותן לנו תקווה קטנה. אם נצליח לכבוש בוולפסבורג, אז אולי..."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully