וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי וסוארס ממשיכים לשבור שיאים, לואיס אנריקה עדיין זהיר

הפרעוש הגיע ל-301 שערי ליגה מול חיחון, האורגוואי הצטרף לרשימה אקסקלוסיבית. כל התגובות והמספרים מהניצחון של ברצלונה, כולל הנתון שמלמד על אליפות נוספת שמעבר לפינה. המאמן: "זה יהפוך קשה יותר"

one

לאחר שהסעירה את עולם הכדורגל עם הפנדל המיוחד מול אספניול, השתעשעה אמש (רביעי) ברצלונה גם עם ספורטינג חיחון לפני שניצחה 1:3 ורשמה משחק 31 ברציפות ללא הפסד. לואיס סוארס דווקא החמיץ פנדל לפני שכבש שער יפה כדי לחפות על כך, אך סיפור המשחק היה קשור בליאונל מסי, כמובן, שחגג צמד והגיע ל-301 שערי ליגה - יותר מכל שחקן אחר בתולדות הליגה הספרדית.

* מסי עקף את ראול, והבקיע כעת ב-187 משחקי ליגה שונים - הכי הרבה בתולדות הלה ליגה.

* הפרעוש כבש אמש את השער ה-10,000 בתולדות ברצלונה.

* סוארס הבקיע את שערו ה-40 העונה בכל המסגרות. הוא שחקן ברצלונה השלישי בלבד בהיסטוריה שכובש לפחות 40 שערים בעונה, אחרי מסי ורונאלדו.

* האורגוואי השתווה להיגואין כמלך שערי חמש הליגות המובילות באירופה, עם 24.

* סוארס כבש 11 שערים בששת משחקיו האחרונים.

* בכל הפעמים שברצלונה הוליכה בפער של 6 נקודות בפסגת הטבלה, היא גם זכתה באליפות.

שחקן ברצלונה לואיס סוארס. GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. סוארס/GettyImages

"זה שיש לנו את מסי זו זכות", אמר לואיס אנריקה בסיום. "אנחנו רוצים להשתפר, אבל זה שאנחנו מחמיצים פנדלים לא מטריד אותי כלל. יש לנו שלושה בועטים מעולים. המתפרצות שלנו היו יוצאות מהכלל והשער של סוארס הכריע את המשחק. אני אופטימי לגבי מאבק האליפות אבל זה לא אומר דבר, כי המשחקים האחרונים של העונה הופכים קשים יותר. אנחנו במקום בו רצינו להיות, ואנחנו רוצים להמשיך להיות תלויים בעצמנו".

אלש וידאל הוסיף: "היינו יכולים להבקיע יותר, אבל לאת מיד אפשר לדרוס את היריבות. יש לנו עונה טובה מאוד ופתחו פער משמעותי מהמקום השני. ניצחונות זה אומר שאנחנו עושים דברים היטב, אבל לא נירגע. אנחנו רוצים את הפרס שבסיום העונה".

איבן ראקיטיץ' סיכם: "הגיע לנו לנצח, אנחנו צריכים ליהנות מהרגע אבל גם להמשיך לעבוד. הליגה עוד ארוכה וכלום לא הוכרע".

מאמן המפסידה אבלרדו, ששיחק בעבר בברצלונה, הודה בסיום: "בארסה מגלקסיה אחרת. יש להם שחקנים שעולים יותר מכל התקציב שלנו. ניסינו כל מיני דברים, אבל כמובן שזה לא היה פשוט. אני חושב ששיחקנו מצוין והיה לנו סיכוי להשוות ל-2:2. עשינו את הטוב ביותר שלנו".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
זכות. מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully