וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "שמח שמכבי תל אביב קיבלה עונש הוגן. לא יכול לומר זאת על העונש שלנו"

17.2.2016 / 21:40

נשיא מכבי חיפה פרסם את תגובתו לעונש של האלופה, שספגה קנס ולא רדיוס: "לאורך השנים לא הייתה אחידות בין הדיינים, אך אני מקווה שהמהלך שאנו מבצעים יביא לשינוי תקנון הענישה"

one

בווידאו: תקציר הפסדה של מכבי חיפה לבית"ר ירושלים

מכבי חיפה תקיים ביום שבת את משחק הרדיוס שלה בנתניה כשתארח את הפועל תל אביב, אבל התגייסותו של יעקב שחר למאבק של אלי טביב ולשינוי העונשים בכדורגל הישראלי, נשא הערב (רביעי) פירות ראשונים כשמכבי תל אביב ובית"ר ירושלים ספגו קנסות ולא רדיוסים.

יעקב שחר בעלי מכבי חיפה. קובי אליהו
מבקש אחידות. יעקב שחר/קובי אליהו

לאתר הרשמי של מכבי חיפה אמר שחר: "אני שמח שהעונש שקיבלה מכבי תל אביב הוגן - 15,000 שקל על כל אחת מהעמדות לדין (30,000 סך הכול). איני יכול לומר זאת על העונש שאנו קיבלנו: רדיוס + 30,000 + הקצאה של 10% מתכולת האצטדיון,המכיל 30,000 מקומות לקבוצה האורחת במגרש הרדיוס המכיל 12,000 מקומות בלבד. בערעור שהגשנו, עונש זה 'הומתק' ל-15,000 שקל קנס והורדת הקצאת המקומות ל10% מתכולת האצטדיון בו ישוחק משחק הרדיוס (נתניה)".

שחר הוסיף: "בנוסף ל-18,000 המנויים יכולנו למכור כ-10,000 כרטיסים במחיר ממוצע של 65 שקלים המסתכמים באובדן הכנסה של כ-650,000 שקלים ומעלים את גודל הקנס פי כמה וכמה. העברת המשחק גורמת לנו לקיים הגרלה בין המנויים שאלפים מהם לא יחוו את חווית הצפיה במשחק מהאצטדיון. לאורך השנים לא הייתה אחידות בין דייני בית הדין בפסיקת העונשים. אך אני מקווה שהמהלך שאנו מבצעים, מנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל יביא לשינוי תקנון הענישה, לאחידות עונשים ומידתיות העונש בהתאם לעבירה. אני מאחל ומייחל למשחק ספורטיבי והוגן בשבת ומקווה שזו הפעם האחרונה שאנו נודדים בנסיבות אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully