וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נקנסה ב-50 אלף שקל על התפרעות אוהדים, מכבי ת"א ב-30 אלף שקל

הירושלמים נענשו על הדלקת האבוקות מול מכבי חיפה, הצהובים נקנסו על הדלקת האבוקות מול הפועל ת"א ונתניה. ביין: "מעריכים את ההתחשבות של בית הדין שהחליט לא להעניש אותנו ברדיוס"

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
האבוקה עלתה ביוקר/קובי אליהו

כמדי יום רביעי, התכנס בית הדין של ההתאחדות לכדורגל וחילקה עונשים לקבוצות הכדורגל הישראלי.

* בית"ר ירושלים נקנסה ב-50 אלף שקל בגין התפרעות אוהדים במשחק מול מכבי חיפה, במהלכו הודלקו חמש אבוקות. כזכור, בדו"ח השיפוט נכתב: "עם עליית הקבוצות לכר הדשא הוצתו שתי אבוקות ביציע בית"ר. עם פתיחת המשחק הוצתו שתי אבוקות נוספות ביציע בית"ר. בדקה ה-38 הוצתה אבוקה נוספת ביציע המזרחי. בדקה ה-20 נזרקו שתי מצתים לתחומי המגרש מכיוון אוהדי היציע המזרחי". עורך הדין שייצג את בית"ר בדיון אמר: "האבוקות לא נזרקו למגרש. הכוחות שהתארגנו למשחק היו יותר מפי שניים ממשחק רגיל באצטדיון... ביוזמתנו העברנו למשטרה תמונה של חשוד נוסף בהדלקת אבוקה. אנחנו עושים עבודה מול האוהדים ותובעים אזרחית".

* מכבי תל אביב נקנסה ב-15 אלף שקל על התפרעות אוהדים בדרבי, ו-15 אלף שקל על התפרעות אוהדים מול מכבי נתניה. "המועדון לא יכול לעשות יותר ממה שהוא כבר עושה על מנת להפסיק את ההתנהגות המיותרת של קומץ בודדים שכל כוונתם היא לבזות את שם המועדון", אמר מנכ"ל המועדון מרטיין ביין לאתר הרשמי. "הניסיונות להשתלט על קומץ פזיז ומטופש זה הממשיך לפגוע בתדמיתו של המועדון ויוצר בעיות לכולם – הובילו לעלויות מטורפות. כגורם הרתעה, לא נותרה לנו ברירה אלא לרדוף אישית את אותם פורעים בבתי משפט אזרחיים. פעם אחר פעם הדגשנו את העובדה כי אנשים בודדים אלה, הממשיכים לעבור עבירות, חייבים להיענש ע"י בתי המשפט ולספוג עונשים כבדים. העונש האחרון שספגנו הערב מביה"ד משפיע על המועדון בכמה מובנים. אנו מעריכים את ההתחשבות של בית הדין שהכיר במצב בו אנו נמצאים ובצעדים אותם אנו נוקטים על מנת להילחם בתופעה – ‏כשהחליט לא להעניש אותנו בקיום משחק רדיוס".

* במכבי חיפה ברכו על ההחלטה לקנוס את מכבי תל אביב ולא להפעיל עונש רדיוס: "למרות שמדובר הפעם החמישית, העונש הראוי הוא קנס ולא רדיוס. כל מה שנעשה בשבוע שעבר בא הערב לידי ביטוי בבית הדין".

* בני סכנין עמדה לדין על זריקת בקבוק לכר הדשא במשחק מול בני יהודה, החלטה עדיין לא התקבלה.

* בני יהודה נקנסה ב-30 אלף שקל על התנהגות אוהדיה, שכללה השלכת רימון עשן, כוסות שתייה, שלושה מצתים, שקית גרעינים וכוס שתייה שנזרקה לעבר אלירן עטר במשחק הגביע נגד מכבי חיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully