וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל: "פאקו זה מינוי שלי, אני מרגיש יותר בנוח כעת"

מאמן ולנסיה כינס מסיבת עיתונאים והבהיר שמאמן מכבי תל אביב לשעבר לא הונחת עליו: "אנחנו חושבים אותו דבר. הוא לא יעביר את האימונים. עכשיו יש לי מתורגמן על כר הדשא"

one

בווידאו: תקציר המשחק של ולנסיה מול אספניול

המשבר החמור בוולנסיה גרם למינויו של פאקו אייסטרן כעוזרו של גארי נוויל. הערב (רביעי) התייחס לראשונה המנג'ר האנגלי לצעד שלטענתו, היה ביוזמתו ולא ביוזמת המועדון.

"אני רוצה להבהיר - זו היתה הצעה שלי, ומינוי שלי", אמר נוויל. "דיברתי עם ג'יימי קראגר לגבי פאקו לפני שבועיים. דיברתי עם הנשיא שלנו בחג המולד, אפילו לפני שמינינו מנהל ספורטיבי חדש. זה מינוי שלי. אמרתי לקראגר עליו לפני שאמרתי למנהל הספורטיבי. היינו צריכים להתחזק. ביליתי יום שלם עם פאקו. הוא רואה את הכדורגל בדיוק כמוני. הסכמנו על הכל".

נוויל דאג להכחיש את הדיווחים על כך שפאקו ינהל את אימוני הקבוצה: "הוא לא הגיע לכאן כדי להעביר את האימונים. זה עניין שלי. עכשיו יש לי מתורגמן על כר הדשא, ונצטרך להגיד דברים פעם אחד, ולא פעמיים. הוא משלים את הצוות שלנו ביחד עם פיל נוויל ומיגל אנגולו. כמובן שהשפה מהווה מכשול. פאקו יעזור לנו בתחום התקשורת על כר הדשא. אני המאמן, ואשאר המאמן עד סוף העונה. אם אעזוב, גם הוא יעזוב. כעת אני מרגיש יותר בנוח".

מאמן ולנסיה, גארי נוויל. GettyImages
"אני המאמן, ואשאר המאמן עד סוף העונה". נוויל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully